اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نیک‌بین: هیچ بیگانه‌ای حق و اجازه تعرض به منافع ملی ایران را ندارد

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: تاکنون هیچگونه مدرک و سندی برای تایید ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر اتهام زنی علیه ایران ارائه نشده است و هرگونه تهدید آمریکا علیه ایران محکوم است و هیچ بیگانه‌ای حق و اجازه تعرض به منافع ملی ایران را ندارد.

نیک‌بین: هیچ بیگانه‌ای حق و اجازه تعرض به منافع ملی ایران را ندارد

حجت‌الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ادعای آمریکا و اتهام زنی علیه ایران درباره سانحه کشتی اسرائیلی، اظهار داشت: این ادعای غیر واقعی است و هیچگونه مبنای قانونی و منطقی ندارد.

وی فزود: تاکنون هیچگونه مدرک و سندی برای تایید ادعای آمریکایی‌ها ارائه نشده است و هرگونه تهدید آمریکا علیه ایران محکوم است و هیچ بیگانه‌ای حق و اجازه تعرض به منافع ملی ایران را ندارد.

نیک‌بین همچنین یادآور شد: در حال حاضر موج اتهامات واهی از سوی مقامات غربی و صهیونیستی و آمریکایی علیه ایران از همان ساعات ابتدایی شروع شده و هنوز هم ادامه دارد.

وی تصریح کرد: گرچه جمهوری اسلامی ایران، تهدیدات مقامات غربی و رژیم صهیونیستی را بیشتر ژست‌های دروغین و تبلیغاتی می‌داند اما انجام هرگونه اقدامی علیه منافع و امنیت ملی ایران با پاسخ شدید و قاطع روبرو خواهد شد و اجازه هیچ تعرضی زا نخواهیم داد.

این نماینده مجلس یازدهم در خاتمه عنوان کرد: مسئولیت هر گونه سخنان تهدید آمیز و تعرضی و همچنین تبعات آن نیز متوجه واشنگتن و لندن و دولت آمریکاست و قطعا باید نسبت به این اتهامات پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: سیاست کشور ما این است که اگر قرار باشد اقدام نظامی انجام دهیم، قطعا به طور شفاف اعلام می‌کنیم و هراسی از کسی نداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول