اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان نمونه کشوری شد

بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده از سوی وزارت علوم، عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان توانست در لیست اعضای هیأت علمی نمونه کشور جای گیرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان توانست در لیست اعضای هیأت علمی نمونه کشور جای گیرد.

بر اساس این ارزیابی، علی خیرالدین استاد ممتاز دانشکده مهندسی عمران دانشگاه سمنان توانست در جمع ۱۷ عضو هیأت علمی برتر کشور قرار گیرد.

وزارت علوم اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کشور را بر اساس فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری، اجرایی و فرهنگی اجتماعی مورد ارزیابی قرار داده است و ۱۷ عضو هیأت علمی از دانشگاه‌های مختلف کشور توانستند امتیازات لازم را بر اساس معیارهای مشخص شده به دست آورند.

علی خیرالدین از اساتید برجسته دانشگاه سمنان و تنها استاد ممتاز استان سمنان است که بیش از ۴۰ سال سابقه تدریس در آموزش عالی دارد.

وی دارای بیش از ۲۰ دانش‌آموخته دکتری تخصصی و ده‌ها دانش‌آموخته کارشناسی ارشد پس از ارتقا به مرتبه استادی است و در مجموع دارای بیش از  ۱۲ کتاب تألیفی، بیش از ۵۰۰ مقاله ISI و علمی- پژوهشی و چندین طرح بین‌المللی و ملی و ثبت اختراع است.

انتخاب به عنوان پژوهش‌گر برتر سازمان نظام‌مهندسی کشور، رئیس نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور، مؤلف کتاب برگزیده استان، سخنران کلیدی در بیش از ۱۵ کنفرانس ملی و بین‌المللی، سوابق اجرایی درخشان، عضویت در مجامع علمی بین‌المللی و کمیته‌ها و قطب‌های علمی از دیگر افتخارات درخشان علی خیرالدین است.

همچنین این استاد برجسته دانشگاه سمنان در تدوین و بازنگری آئین‌نامه بتن ایران نیز که به تازگی منتشر شده، به عنوان عضو کمیته فنی همکاری داشته است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول