اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پارسایی: تنها باشگاه خصوصی استان در حال نابودی است/ هیچکس ما را نمی‌بیند

مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت گفت: تنها باشگاه خصوصی استان با بی‌توجهی مسئولان در حال نابودی است.

پارسایی: تنها باشگاه خصوصی استان در حال نابودی است/ هیچکس ما را نمی‌بیند

مجید پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد احتمال کناره‌گیری تیم فرازبام خائیز دهدشت از رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم ما تمام برنامه‌ریزی‌هایش را برای حضور در لیگ برتر انجام داده و در مراسم قرعه‌کشی هم حضور پیدا کرد، اما متاسفانه هیچ حمایتی از ما نمی‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که داریم و در آستانه رقابت‌های لیگ برتر باید اعلام کنم که تصمیم به کناره‌‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر گرفته‌ایم. متاسفانه در مدت اخیر هیچ کدام از مسئولان استانی توجهی به ما نکردند؛ شاید بهتر باشد اعلام کنم که هیچکس ما را نمی‌بیند.

سرمربی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت، خاطرنشان کرد: در اینگونه مسائل و مشکلات، مسئولان استانی باید به داد ما برسند. ما تنها باشگاه خصوصی استان هستیم، اما هیچکس صدای ما را نمی‌شنود و توجهی به ما نمی‌کند. ما در رشته هندبال برنامه‌های خیلی خوبی داشتیم و اقدامات مثبت زیادی هم انجام دادیم، اما گویا ورزش، دغدغه مسئولان استانی نیست.

پارسایی با بیان اینکه تنها باشگاه خصوصی استان در حال نابودی است، عنوان کرد: تنها دلخوشی مردم به همین تیم لیگ برتری است، اما برای شاد کردن دل مردم هم هیچ مسئولی قدم جلو نمی‌گذارد. واقعیت این است که از استاندار، فرماندار و نماینده مجلس و سایر ارگان‌ها و مسئولان توقعات زیادی داریم، اما متاسفانه هر سال شرایط ما بدتر می‌شود. ما توانستیم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان قهرمان کشور شویم و این یعنی پتانسیل بالایی در شهر و استان ما وجود دارد.

وی تصریح کرد: باشگاه فرازبام خائیز دهدشت قدمتی حدود 8 ساله دارد و در 6 سال گذشته پروسه‌ای را در بحث استعدادیابی استارت زد. در این مسیر از ظرفیت چندین مربی از جمله رهبری و سلیمی،سرگی نیکلنکو  که هر دو از مربیان تیم‌های ملی بودند استفاده شد. در نهایت هم این پروسه نتایج قابل قبولی را به همراه داشت که مورد توجه وزارت ورزش هم قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت ادامه داد: سال گذشته باشگاه در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان قهرمان ایران شد. سه دوره حضور در لیگ برتر؛ حضور داشتیم و به عنوان سومی لیگ برتر هم رسیدیم، اما نمی‌دانم مسئولان منتظر چه اتفاقی هستند تا نگاه بهتر و بیشتری به ما داشته باشند. هیچکس ما را نمی‌بیند و این موضوع بزرگترین ضربه را به اعضای کادر فنی و بازیکنان می‌زند. امیدوارم تا شروع رقابت‌های لیگ برتر آقایان دست به کار شده و فکری به حال ما کنند تا بتوانیم یک بار دیگر از حیثیت و آبروی استان دفاع کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول