اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لزوم اطلاع‌رسانی شفاف درباره طرح حمایت از فضای مجازی/ مجلس به بررسی کارشناسی طرح رای مثبت داد نه تصویب نهایی

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن و مسدود کردن و تعطیلی کسب و کارهای اینترنتی نیست بلکه به دنبال سالم‌سازی و رونق کسب و کارهای مردم در فضای مجازی است.

لزوم اطلاع‌رسانی شفاف درباره طرح حمایت از فضای مجازی/ مجلس به بررسی کارشناسی طرح رای مثبت داد نه تصویب نهایی

سید کریم حسینی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن و مسدود کردن و تعطیلی کسب و کارهای اینترنتی مردم نیست، بلکه در صدد است تا به رونق کسب و کارهای مردم در فضای مجازی کمک کند.

وی افزود: مشکل فعلی ما بی‌قانونی و بی‌ضابطه بودن فضای مجازی است و این طرح به دنبال آن است تا این فضای مجازی را ساماندهی و قانونمند سازد و طبیعی است که فعالیت در فضای سالم قانونمند با رونق بیشتری همراه خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: البته بهتر بود برای طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود و نمایندگان این طرح را برای مردم تبیین کنند و به صورت شفاف مفاد آن برای مردم تشریح شود.

حسینی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل عدم اطلاع‌رسانی درست و همچنین سوء استفاده دشمنان از این فضا و فضاسازی علیه این طرح ما شاهد سؤالات و ابهامات و همچنین نگرانی‌های زیادی در میان آحاد مختلف مردم هستیم و لازم و ضروری است که لازم است به سؤالات و ابهامات آنان پاسخ داده شود.

وی با اشاره به رأی نمایندگان به بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی افزود: این رأی نمایندگان کمک می‌کنند تا طرح مذکور در یک فضای تخصصی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: با توجه به اولویت‌های صحن مجلس و رسیدگی به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم لازم بود تا طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک با حضور نمایندگان کمیسیون‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

حسینی خاطرنشان کرد: علاوه بر این بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک باعث می‌شود تا در یک فضای تخصصی‌تر و با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران در این حوزه و ارائه نقطه نظرات و  پیشنهاد‌ات توسط آنها مورد بررسی قرار گیرد و اشکالات احتمالی طرح رفع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول