اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

عدم هم‌خوانی مصوبات ستاد کرونا با یکدیگر/ مسافران محدودیت‌های سفر را دور زدند

نماینده مجلس گفت: 6 روز تعطیلی کشور به بهانه کرونا باعث هجوم مسافران به شهرستان‌های کشور شد و مردم هم محدودیت‌های تردد را دور زدند و حتی در برخی ورودی‌های شهرها هم کنترل و محدودیتی برای ممانعت از ورود مسافران وجود نداشت.

عدم هم‌خوانی مصوبات ستاد کرونا با یکدیگر/ مسافران محدودیت‌های سفر را دور زدند

معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با اشاره به بی‌فایده بودن 6 روز تعطیلی در کشور به بهانه کرونا اظهار داشت: متأسفانه برخی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نقض غرض است و حتی برخی مصوبات با مصوبات این ستاد همخوانی ندارد.

وی افزود: 6 روز تعطیلی کشور به بهانه کرونا باعث هجوم مسافران به شهرستان‌های کشور شده و مردم هم محدودیت‌های تردد را دور می‌زنند و حتی در برخی ورودی‌های شهرها هم کنترل و محدودیتی برای ممانعت از ورود مسافرین وجود نداشته است.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به جای اینکه با مصوبات و محدودیت‌ها به دنبال کاهش تعداد جان‌باختگان و مبتلایان کرونا با شیم با این 6 روز تعطیلی به شیوع بیشتر کرونا در کشور کمک کردیم که نتایج و آثار و تبعات آن در دو تا سه هفته آینده مشخص می‌شود که این کار نتیجه همخوانی نداشتن تصمیمات دستگاه‌‌های و مصوبات ستاد کرونا است.

سعیدی گفت: رفتار مردم تابعی از رفتار مسئولین است و وقتی رفتارهای متناقض از سوی مسئولین دیده می‌شود مردم هم پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی را رعایت نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: هیچ گزینه‌ای جز توجه به واکسیناسیون کرونا برای مقابله با این ویروس نیست البته در شأن ایران و ایرانی نیست که برای واکسیناسیون به ارمنستان سفر کنند و حتی وضعیت واکسیناسیون پاکستان از ما بهتر باشد.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهایی مانند چین  و روسیه که علم دوستی با ایران را در دست دارند نشان دادند که در شرایط سخت ما را تنها می‌گذارند. 

سعیدی عنوان کرد: وزارت بهداشت به جای آنکه به دنبال پاسخگویی به اظهارات منتقدین باشد و گاهی اوقات این کار را با هتاکی صورت می‌دهد بهتر است به وظیفه ذاتی خود پرداخته و در زمینه واکسیناسیون سراسری شاهد تغییرات اساسی باشیم. این در حالی است که در جنوب استان سیستان و بلوچستان وضعیت ویروس کرونا و شیوع آن فاجعه‌بارتر بوده و محدودیت‌های زیرساختی و بهداشتی کشور در آنجا از میانگین کشوری هم پایین‌تر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول