اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آغاز توزیع دو هزار مخزن‌ آب طرح شهید سلیمانی در خوزستان

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: طی طرح شهید سلیمانی دو هزار مخزن آب با اعتبار دو میلیارد و دویست میلیون تومان خریداری شد که امروز اولین مرحله توزیع آن صورت خواهد گرفت.

آغاز توزیع دو هزار مخزن‌ آب طرح شهید سلیمانی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در افتتاحیه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان اظهار کرد: یکی از عواملی که ما نوعا در آن منفی هستیم مدیریت‌های است که طی سالیان متمادی بر خوزستان حاکم بوده است.

وی افزود: به دلیل همین مدیریت‌ها گاهی در خوزستان خشکسالی و گاهی نیز ترسالی است که مردم را در هر دو حالت با مشکل مواجه می‌کند که البته به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح برخی مسؤولین است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: با تمام این‌ها هنگامی که به حاکمیت و نظام می‌نگریم آن‌ها را در صحنه‌های گوناگون در کنار مردم می‌بینیم‌.

وی افزود: روحانیت، سپاه، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد‌های مستضعفان، برکت و علوی و همچنین آستان قدس رضوی همه در کنار مردم‌اند و انصافا بنده هر کجای استان حضور داشتم درخشش خوب کمیته امداد را دیدم.

موسوی‌فرد بیان کرد: از آن جهت که نیاز برخی روستاها به تانکرهای آب پایدار احساس شد تا حداقل هر خانه یک تانکر را در صورت قطعی آب داشته باشد نیازمندان شناسایی و احصا شدند.

طرح شهید سلیمانی

جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد خوزستان در ادامه این افتتاحیه که با مشارکت بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت، عنوان کرد: با توجه به تنش‌ آبی‌ که طی هفته‌های اخیر در برخی مناطق استان پیش آمد، کمیته امداد طرحی را با نام شهید سلیمانی آغاز کرد.

وی افزود: طی این طرح دو هزار مخزن آب با اعتبار دو میلیارد و دویست میلیون تومان خریداری شد که امروز اولین مرحله توزیع آن صورت خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان عنوان کرد: در طرح شهید سلیمانی تا به این لحظه ۵۰۰ دستگاه کولر گازی و ۶۵۰ کولر آبی با کمک خیرین و حامیان ایتام توزیع شده است.

وی افزود: همچنین ۶۰۰ سری جهیزیه با اولویت مناطق محروم نیز طی دهه ولایت توزیع شد.

شیبه گفت: پس از محرز شدن نیازمندی نیازمندان ساکنان مناطق هدف، تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهند گرفت که در این راستا یک سهمیه ویژه‌ی سه هزار خانواری علاوه بر سهمیه سالانه به استان خوزستان اختصاص یافت‌.

وی افزود: همچنین طی طرح شهید سلیمانی نزدیک به ۲۴۰ هزار ماسک و ۴۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده در سطح استان و با اولویت مناطق محروم توزیع شد و انشالله بتوانیم خدمت‌گذاران بی‌منت برای این مردم باشیم، چرا که مردم ما نجیب، ولایتمدار و محب اهل‌بیت هستند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول