اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

حسامی‌نژاد: ارزش خادمی حرم حضرت معصومه(س) از چاپ کتاب عکس حرم بالاتر است

خالق مجموعه عکس «خواهر خورشید» گفت: بعد از ۱۸ سال عکاسی برای حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها، هنوز نشان خادمی حرم را نداشتم، ولی وقتی در زمان رونمایی کتاب، نشان خادمی حرم را به من دادند، ارزش آن از چاپ کتاب برای من بالاتر بود.

حسامی‌نژاد: ارزش خادمی حرم حضرت معصومه(س) از چاپ کتاب عکس حرم بالاتر است

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امیر حسامی‌نژاد عکاس مطرح قمی که جزو معدود عکاسان ایرانی است که از قبر مطهر ۱۱ امام شیعه به دفعات عکاسی کرده است و همچنین عکاس اختصاصی کارگاه ساخت ضریح مطهر امام حسین علیه السلام و حرم سامرا از ابتدای آغاز تا مراحل انتقال و نصب بوده است.

 حسامی‌نژاد اخیراً اولین کتاب مجموعه عکس‌های خود از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را با عنوان «خواهر خورشید» به چاپ رسانده است.

حسامی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه بالاترین افتخار برای او، دریافت نشان خادمی حضرت معصومه است، ابراز داشت: بعد از ۱۸ سال عکاسی برای حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها، هنوز نشان خادمی حرم را نداشتم، ولی وقتی در زمان رونمایی کتاب، نشان خادمی حرم را به من دادند، ارزش آن از چاپ کتاب که نزدیک دو سال برای آن تلاش کردم برای من بالاتر بود.


امیر حسامی‌نژاد، خالق کتاب «خواهر خورشید» که نشان خادمی حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها را نیز به دست آورده است

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ سفر به عراق داشتم و از حرم‌های شریف عراق عکاسی کردم و همچنین به سوریه مشرف شدم و‌ از حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما عکاسی کردم و از حرم امام رضا علیه السلام بارها تصویربرداری کرده بودم، ولی همیشه دلم می‌خواست به خاطر ارادتی که به حضرت معصومه سلام الله علیها داشتم و هرچه دارم را مدیون ایشان می‌دانم، ذره‌ای ادای دین کرده باشم، بنابراین پیگیر چاپ این کتاب شدم.

حسامی‌نژاد با بیان اینکه بارها تلاش کرده بود کتاب عکس‌های حرم حضرت معصومه سلام الله علیها را به چاپ برساند ولی هر دفعه به نتیجه نمی‌رسید، بیان داشت: واقعاً دیگر نمی‌دانستم در این زمینه چه کار کنم که در سفری که اخیراً به مشهد مشرف شدم به امام رضا علیه‌السلام متوسل شدم و به ایشان عرضه داشتم که آقاجان خودتان عنایت کنید که بتوانم در این زمینه انجام وظیفه کنم و اولین کتاب عکس حرم خواهرتان را منتشر کنم.

وی ادامه داد: بعد از برگشت از مشهد، مشکلات فراوانی که در روند چاپ کتاب وجود داشت با عنایت حضرت، به مرور حل شد و بعد از حدود دو سال توانستیم در روز ولادت پدر مکرمشان امام کاظم علیه السلام، این کتاب نفیس را رونمایی کنیم.


کتاب «خواهر خورشید» که به تازگی در حرم حضرت معصومه (س) رونمایی شده است

حسامی‌نژاد در پایان تاکید کرد: الحمدلله طی مراسم باشکوهی در صحن حضرت زهرای حرم کریمه اهل بیت، این رونمایی انجام شد و در اینجا از همه عزیزانی که در چاپ این کتاب چه مادی و چه معنوی حمایت و کمک کردند، مخصوصاً از لطفی که مدیران حرم حضرت معصومه سلام الله علیها نسبت به من داشتند، تشکر می‌کنم و این کتاب ناچیز را به ساحت مقدس ملکه ایران، کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول