اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

وقتی سهمیه اسمی نادیده گرفته می‌شود/ فشارها روی برادران عالمیان برای حضور در انتخابی تیم‌ملی

فدراسیون تنیس روی میز در اقدامی غیر متعارف به برادران عالمیان اعلام کرده برای حضور در مسابقات جهانی باید در رقابت انتخابی شرکت کنند.

وقتی سهمیه اسمی نادیده گرفته می‌شود/ فشارها روی برادران عالمیان برای حضور در انتخابی تیم‌ملی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی تنیس روی میز در حالی آذرماه در آمریکا برگزار می‌شود که فدراسیون تنیس روی میز برای معرفی نمایندگان ایران به مشکل خورده است. نیما و نوشاد عالمیان سهمیه مستقیم حضور در رقابت‌های دوبل دارند و به دلیل اینکه سهمیه به اسم است، غیر از این دو برادر هیچکس نمی‌تواند شرکت کند، اما در بخش انفرادی دو نفر با معرفی فدراسیون می‌توانند در آنجا بازی کنند.

برهمین اساس مسئولان فدراسیون که ضعف مدیریتی آنها در دو سال گذشته صدای جامعه تنیس روی میز را در آورده، به دنبال برگزاری رقابت‌های انتخابی بین برادران عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان هستند.

نکته جالب توجه اینکه برادران عالمیان اعلام کرده‌اند نام آنها از سوی فدراسیون جهانی اعلام شده و چرا باید در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند، اما فدراسیون در اقدامی غیر متعارف این موضوع را نپذیرفته است. شنیده می‌شود اگر نوشاد و نیما در انتخابی شرکت نکنند، برای انجام مسابقات دوبل هم اعزام نخواهند شد.

فشارها در همین زمینه روی برادران عالمیان که نفر اول و دوم ایران هستند،‌ زیاد بوده و تاکنون مواضع آنها بر بازی نکردن در انتخابی تیم ملی است و باید دید سرانجام این اتفاق چه خواهد بود.

به گزارش فارس، پیش از این مسئولان فدراسیون اعلام کرده بود تنها برادران عالمیان در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند اما به یک باره نظر خود را برگرداندند و رقابت‌های انتخابی را پیش کشیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول