اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مجازات سریع قاتل «شهید مختوم‌نژاد» درخواست رئیس پلیس تهران/ مجرمان وقیح شده‌اند

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه مجرمان آنقدر وقیح شده‌اند که با نخستین اقدام به روی مأموران امنیت سلاح می‌کشند، از دستگاه قضا درخواست کرد در کم‌ترین زمان ممکن قاتل در محل به شهادت رساندن «سرباز مختوم‌نژاد» به دار مجازات آویخته شود.

مجازات سریع قاتل «شهید مختوم‌نژاد» درخواست رئیس پلیس تهران/ مجرمان وقیح شده‌اند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در مراسم تشییع پیکر شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امنیت از اساسی‌ترین نیازهای مردم است، اظهار داشت:  برهم‌زنندگان نظم همواره در تلاش هستند تا آرامش جامعه را دچار اخلال کنند؛ در این شرایط باید مردان بزرگی باشند که از آسایش خود گذشته و امنیت را برای مردم برقرار کنند و نمونه مصداق این موضوع، شهادت دو نفر از پرسنل این نیرو در روز نهم مرداد بود.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: شهید مختوم‌نژاد یکی از اشرار را به مرجع قضائی منتقل کرده بود، این شرور جانی در مسیر برگشت، از یک فرصت استفاده کرد و با چاقوی خودش که شاید جان ده‌ها مرد و زن را در زورگیر‌ی‌هایش به لرزه درآورده بود، اقدام به مضروب کردن این مأمور کرد؛ سرباز مختوم‌نژاد، پس از مجروحیت و در حالیکه خونریزی شدید داشت، ده‌ها متر با بدن چاقو خورده دنبال مجرم رفته و وی را رها نکرده و او را گرفته بود اما در حالیکه دیگر جان در بدن نداشت، مجرم متواری شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه آرزوی ما این است که در مسیر خدمت به اسلام، نظام و مردم جان خود را فدا کنیم، اظهار داشت: مجرمان آنقدر وقیح شده‌اند که با نخستین اقدام به روی ماموران امنیت سلاح می‌کشند، در هیچ جای دنیا اینگونه نیست، در کشور ما هزینه جرم به شدت پایین و امروز بدون تعارف به شدت کمتر شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: باید با برخی از مجرمان برخورد صریح، جدی و قاطع شود، مجرمان اکنون کمتر احساس ترس می‌کنند که نباید اینگونه باشد.

وی ادامه داد: شهید مختوم‌نژاد حافظ ۱۰ جزء قرآن کریم بود و بسیاری از روزها، روزه دار بود.

وی گفت: ما جان ناقابلی داریم که اثبات کرد‌ه‌ایم این جان را برای برقراری امنیت فدا خواهیم کرد و از مرگ و شهادت نمی‌هراسیم.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: دشمنان بداند سربازان ولایت برای امنیت و آرامش مردم، حتی بهترین جوانان خود را تقدیم می‌کنند اما اجازه نمی‌دهند کوچکترین خللی در امنیت ایجاد شود، ما عقب نمی‌نشینیم.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه با شدیدترین وجه با مجرمانی که امنیت مردم را هدف قرار گرفته‌اند، برخورد می‌کنیم، گفت: ما کمتر از 10 ساعت قاتل شهید مختوم‌نژاد را که بیش از 6 مکان را جابه‌جا کرده بود، بازداشت کردیم؛ وی اکنون در اختیار پلیس است و ما و خانواده وی توقع داریم در کمترین زمان ممکن در محل به شهادت رساندن شهید مختوم‌نژاد به دار مجازات آویخته شود.

گفتنی است شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد، سرباز کلانتری 110 شهدا و اهل گلستان بود که بعدازظهر نهم مرداد با ضربات چاقوی سارق شرور به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول