اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کسر و قطع سهمیه آرد ۲۴ نانوایی متخلف در چهارمحال و بختیاری

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طی بازرسی‌های انجام شده در خصوص کیفیت نان طبخ شده در واحدهای نانوایی استان ۲۴ واحد متخلف در این خصوص شناسایی که منجر به کسر و قطع دائم سهمیه آرد این واحدها شد.

کسر و قطع سهمیه آرد ۲۴ نانوایی متخلف در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، غلامرضا قائدامینی گفت: طی بازرسی‌های انجام شده در خصوص کیفیت نان طبخ شده در واحدهای نانوایی استان ۲۴ واحد متخلف در این خصوص شناسایی که منجر به کسر و قطع دائم سهمیه آرد این واحدها شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات شورای آرد و نان استان افزود: مقرر شد تا بازرسی‌ بر کیفیت نان طبخ شده در استان همچنان ادامه داشته باشد و چنانچه بر اساس گزارش بازرسان واحدهای صنفی در این خصوص تخلف داشته باشند، سهمیه آرد آنها کسر و چنانچه این روند از سوی واحدهای متخلف ادامه پیدا کند سهمیه آرد آنها به صورت دائم قطع و حتی پروانه کسب آنها نیز باطل شود.

وی ادامه داد: در همین راستا در سال جاری ۲۴ واحد متخلف در خصوص کیفیت نان پخته شده در این صنف شناسایی شد که علاوه‌بر تشکیل پرونده تعزیری، ۲۲ واحد با کسر سهمیه و ۲ واحد با قطع دائمی سهمیه جریمه شدند.

بیش از 5000 بازرسی از نانوایی‌های استان انجام شده است

قائدامینی با اشاره به فعالیت هزار واحد صنفی نانوایی در استان، اظهار داشت: ۳۴ بازرس سازمان صمت استان به همراه بازرسانی از قرارگاه ۱۷ ربیع بر روند فعالیت این واحدها نظارت دارند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از پنج هزار بازرسی از نانوایی‌های استان انجام شده است که منجر به تشکیل ۲۰۰ پرونده تخلف شده که تعطیلی خودسرانه و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی بیشترین این تخلفات را شامل شده است.

قائدامینی همچنین به تصمیم شورای آرد و نان استان در خصوص افزایش قیمت نان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت نان در استان گرفته نشده است اما قرار است که به صورت ملی تصمیمی در این خصوص گرفته شود که در صورت نهایی شدن به اطلاع مردم استان رسانده می‌شود.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول