اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

فراخوان صفحات مجازی رئیس قوه قضائیه؛ موارد طولانی شدن روند دادرسی را گزارش کنید

صفحات رسمی رئیس قوه قضائیه در اینستاگرام، آپارات و روبیکا به نشانی Ejeii_org ضمن انتشار ویدئوی اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در انتقاد به برخی روند‌های قضایی از مخاطبین برای نظارت همگانی بر روند‌های قضایی کمک خواست.

فراخوان صفحات مجازی رئیس قوه قضائیه؛ موارد طولانی شدن روند دادرسی را گزارش کنید

به گزارش خبرگزاری فارس، صفحات رسمی رئیس قوه قضائیه در اینستاگرام، آپارات و روبیکا به نشانی Ejeii_org ضمن انتشار ویدئوی اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در انتقاد به برخی روند‌های قضایی از مخاطبین برای نظارت همگانی بر روند‌های قضایی درخواست کمک کرد.

متن این فراخوان مجازی بدین شرح است:

«از مخاطبین عزیز، فعالین فضای مجازی و مردم شریف دعوت می‌شود به منظور بسط و گسترش ارتباط دو سویه میان رئیس قوه قضاییه و مردم، در صورتی که موارد مشابهی از نادیده گرفته شدن حقوق افراد در طولانی شدن غیر معمول روند دادرسی و رسیدگی به یک پرونده را مطلع هستند، مستندات را به صورت دقیق در بخش پیام خصوصی (دایرکت) صفحه Ejeii_org ارسال کنند.

همان طور که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بار‌ها تاکید کرده است رسیدگی مورد به مورد به این پرونده‌ها جزو دغدغه‌های ایشان و مدیران دستگاه قضایی می‌باشد و موارد ارسال شده به Ejeii_org نیز به سرعت و دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول