اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

احتمال آغاز به کار شورای ششمی‌ها از روز پنج‌شنبه/ زمان مراسم تحلیف تغییر کرد

منتخب شورای ششم شهر تهران از احتمال برگزاری مراسم تحلیف شورای ششم پایتخت طی پنج‌شنبه 14 مرداد خبر داد.

احتمال آغاز به کار شورای ششمی‌ها از روز پنج‌شنبه/ زمان مراسم تحلیف تغییر کرد

ناصر امانی منتخب شورای ششم شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ‌درباره جزئیات جلسه امروز منتخبین و ارائه گزارش و برنامه‌های گزینه‌های انتخاب شهردار اظهار داشت: از روز گذشته تا کنون معصومه آباد، علیرضا زاکانی و مازیار حسینی برنامه‌های خود را به منتخبین شورا ارائه دادند.

 منتخب شورای ششم شهر تهران گفت: نمره‌دهی به 8 گزینه نهایی پس از پایان ارائه برنامه همه افراد انجام می‌گیرد و چهارشنبه تا ظهر وارد مرحله رأی‌گیری نهایی انتخاب شهردار خواهیم شد.

امانی در پاسخ به این پرسش که آیا رأی هر یک از افراد علنی خواهد بود یا خیر گفت: رأی‌گیری نهایی مخفی است و همه جا به همین صورت بوده  و ما هم بنا را بر همین اساس گذاشته‌ایم. 

وی بیان داشت: مراسم تحلیف رئیس‌جمهور بعدازظهر پنج‌شنبه هفته جاری انجام می‌گیرد و بر همین اساس نیز احتمالا تحلیف منتخبین جدید شورا نیز پنج‌شنبه صبح 14 مرداد برگزار خواهد شد.پیش از این البته اعلام شده شنبه 16 مرداد مراسم تحلیف شورای شهری‌ها در نظر گرفته شده است.

 منتخب شورای ششم شهر تهران در پاسخ به این پرسش که برخی از افراد اعلام کرده‌اند میان منتخبین شورا اختلاف نظر جدی برای انتخاب شهردار وجود دارد گفت:‌خیر، در حال بررسی برنامه‌ها هستیم دیدگاه‌های منتخبین به هم نزدیک است که البته هنوز به مرحله نهایی انتخاب نرسیده‌ایم و باید منتظر ارائه برنامه‌های دقیق 8 گزینه نهایی باشیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول