اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

مهلت دادگاه به ترامپ برای مقابله با فرمان مالیاتی کنگره

یک دادگاه فدرال در آمریکا به رئیس‌جمهور سابق آمریکا مهلت داد تا با یکی از دستورات کنگره به مقابله برخیزند.

مهلت دادگاه به ترامپ برای مقابله با فرمان مالیاتی کنگره

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ به نقل از CNBC، یک دادگاه فدرال در آمریکا به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، مهلت داد تا  فرمان مالیاتی کنگره را به چالش بکشد.

بر اساس دستور کنگره اداره خدمات درآمدهای داخلی آمریکا یا همان اداره مالیات باید جزئیات پرداخت مالیات از سوی ترامپ را برای کنگره افشا کند.

ترور مک‌فادن، قاضی دادگاه فدرال منطقه کلمبیا آمریکا گفت: ترامپ و وکیلش تا روز چهارشنبه مهلت دارند تا با ارائه یک پاسخ فرمان کنگره را به چالش بکشند البته هنوز نه ترامپ و نه وکیلش نگفته‌اند که آیا می‌خواهند فرمان روز جمعه کنگره را به چالش بکشند یا خیر.

روز جمعه وزارت دادگستری آمریکا هم گفته بود که اداره مالیات این کشور باید گزارش پرداخت مالیات از سوی ترامپ را به کنگره ارسال کند. در واقع این وزارتخانه مواضعش را از زمان ریاست جمهوری ترامپ 180 درجه تغییر داده است. 

وزارت دادگستری آمریکا گفته درخواست کمیته امکانات مالی مجلس نمایندگان آمریکا بر اساس قوانین انجام شده و آنها می‌خواهند گزارش پرداخت مالیات ترامپ را ببینند. 

در واقع این کنگره می‌خواهد ببیند اداره مالیات چگونه به پرداخت مالیات رئیس‌جمهور سابق رسیدگی کرده است. 

یکسال پیش هم دادگاه عالی آمریکا حکم داده بود ترامپ باید گزارش مالیاتی خود را از طریق حسابدارش به دادستان منطقه منهتن نیویورک تسلیم کند. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول