اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

بیت‌کوین همچنان در کانال 41 هزار دلاری/ بازار ارزهای مجازی امروز هم سبز بود

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد رشد قیمت این دارایی‌های دیجیتال بودیم.

بیت‌کوین همچنان در کانال 41 هزار دلاری/ بازار ارزهای مجازی امروز هم سبز بود

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین فعلا توانسته کانال 41 هزار دلاری را حفظ کند و با ورود به کانال 42 هزار دلاری تنها 90 دلار فاصله دارد. 

هم اکنون هر بیت‌کوین 41 هزار و 910 دلار در حال معامله است و نسبت به دیروز 0.4درصد رشد کرده است. قیمت بیت‌کوین نسبت به هفته گذشته 21.6 درصد رشد کرده و ارزش کل بازار آن به 783 میلیارد دلار رسیده است. 

برخلاف چند روز پیش اما به نظر می‌رسد افزایش قیمت بیت‌کوین بسیاری از خریداران را از بازار دور کرده و در 24 ساعت گذشته فقط 23 میلیارد دلار در بازار بیت‌کوین جابه‌جا شده است.

تعداد بیت‌کوین‌های جهان امروز به 18 میلیون و 773 هزار و 37 عدد رسید. اتریوم نیز 6 درصد رشد کرد و هم اکنون 2609 دلار در حال معامله است. 

باینانس کوین 6.5درصد و کاردانو 4.4 درصد رشد قیمت داشته‌اند و به ترتیب 334 دلار و 1.37 دلار در حال دست به دست شدن هستند. 

ریپل با 2.5 درصد رشد هم اکنون 77 سنت معامله می‌شود و داج‌کوین هم توانست 2.6 درصد بالا رفته و دوباره جایگاه هفتمین ارز بازار را از آن خود کند و حالا 21 سنت داد و ستد می‌شود.

ارزش کل بازار  جهانی ارزهای مجازی هم 1.9 درصد رشد کرد و به 1660 میلیارد دلار رسید.در این بازار 75 میلیارد دلار پول جابه‌جا شده و تعداد ارزهای مجازی جهان هم به 11 هزار و 122 نوع رسیده است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول