اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

المپیک توکیو| ستاره بسکتبال فرانسه: بازی مقابل حدادی لذتبخش است/ دفاع او روی توپ من عالی بود

بازیکن تیم ملی بسکتبال فرانسه گفت: ایران بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند شوت‌های خوب و سختی بزنند و با هم خوب کار می‌کنند.

المپیک توکیو| ستاره بسکتبال فرانسه: بازی مقابل حدادی لذتبخش است/ دفاع او روی توپ من عالی بود

به گزارش خبرگزاری فارس، رودی گوبرت بازیکن تیم ملی فرانسه در خصوص بازی مقابل ایران در المپیک اظهار داشت: بازی آسانی وجود ندارد، ایران تیم پرتلاش و سرسختی بود که تا آخرین لحظه جنگید و با شدت بالا و تمرکز بازی می‌کرد. صعود ما به مرحله بعد به عنوان تیم اول قطعی بود و برد و باخت برای ما فرقی نداشت اما می‌خواستیم از بازی برای بهتر شدن و ارتقا خود استفاده بهینه را ببریم.

وی درباره بازیکنان ایران اذعان داشت: حدادی بازیکن خیلی بزرگی است و همیشه بازی برابر او لذت بخش است. ایران بازیکنان خوب دیگری هم دارد که می‌توانند شوت‌های خوب و سختی بزنند و با هم خوب کار می‌کنند. بلاک حدادی روی توپ من عالی بود، قصد داشتم دانک بزنم و دفعه بعد حتما خواهم زد.

گوبرت در پیامی به هوادارانش در ایران گفت: از طرفدارانم در ایران ممنون هستم. من تا به حال به ایران نیامده‌ام و امیدوارم یک روز در ایران حضور داشته باشم.

بازیکن تیم یوتا جاز درباره NBA و پیش بینی قهرمان فصل بعد عنوان کرد: امیدوارم یوتا قهرمان شود. چون این هدف تیم ما است. من فعلا در یوتا هستم و تمرکز و تلاش خودم را برای کسب قهرمانی با این تیم انجام می‌دهم. هنوز جوان هستم و فعلا قصدی برای جدایی از یوتا ندارم.

وی درباره مهم‌ترین رقیب فرانسه در راه کسب مدال طلای المپیک اضافه کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ما فعلا در یک چهارم نهایی حضور داریم و فقط به این بازی فکر می‌کنیم و باید صددرصد آماده این بازی باشیم و بر روی آن تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول