اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نظمی: کمالوند انگیزه بالایی برای مربیگری تراکتور دارد/نتیجه خوبی در لیگ کسب کردیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: در تمامی موارد همانند لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با فراز کمالوند به توافق رسیدیم.

نظمی: کمالوند انگیزه بالایی برای مربیگری تراکتور دارد/نتیجه خوبی در لیگ کسب کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جمشید نظمی امروز در کنفرانس خبری باشگاه تراکتور اظهار داشت: در مجموع لیگ برتر به نتایج خوبی دست یافتیم و امیدواریم نتایج جام حذفی منجر به حضور تراکتور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شود.

وی گفت: بعد از استعفای رسول خطیبی، در 6 بازی باقیمانده فیروز کریمی به عنوان سرمربی تیم تراکتور انتخاب شد و در 6 بازی با 4 برد دست یافته و نتیجه خوبی بود و از ایشان بابت حضورشان در این مقطع در تیم تراکتور تشکر می‌کنم.

نظمی افزود: برای مذاکره با سرمربی جدید با محدودیت‌هایی مواجه بودیم و نمی‌توانستیم با مربیان خارجی مذاکره کنیم و در بین مربیان داخلی تعدادی هم با تیم‌های خود برای فصل آینده قرارداد داشته و در نهایت با آقای فراز کمالوند مذاکرات خود را آغاز و در تمامی موارد به توافق رسیده و به هیات مدیره باشگاه نتیجه مذاکرات اعلام شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور متذکر شد: فراز کمالوند مربی کارنامه‌دار در فوتبال کشور است و در تبریز هم تراکتور را به لیگ برتر رسانده و در تیم گسترش فولاد هم نتایج خوبی کسب کرده بود، اما مهم‌ترین عامل انگیزه بالای کمالوند در قبول هدایت تیم تراکتور بوده و وی معتقد است که یک جام به تیم تراکتور بدهکار است و بعد از توافقات اولیه روز شنبه مذاکرات نهایی انجام و آقای زنوزی هم روی خط آمده و در جریان مذاکرات قرار گرفتند و در نهایت هیات مدیره تراکتور با اکثریت آرا با انتخاب وی به عنوان سرمربی رای مثبت دادند.

نظمی تصریح کرد: قرارداد کمالوند ۲ فصل و قابل تمدید برای فصل‌های آتی بوده و علت ۲ فصل قرارداد، فرصت دادن برای برنامه‌ریزی برای موفقیت باشگاه بوده و از امروز هدایت تیم تراکتور برعهده آقای فراز کمالوند است.

وی یادآور شد: کمالوند از لحاظ فنی و انتخاب دستیاران و بازیکنان اختیارات تام داشته و این در حالی است که در مورد آقای کریمی محدودیت داشتیم و گفته بودیم با بازیکنان و دستیاران باشگاه باید بسازید و نمی‌توانیم نفرات جدیدی جذب کنیم.

انتهای پیام/60017/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول