اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تظاهرات در فلسطین اشغالی، هم‌زمان با اوج گرفتن شیوع کرونا

صدها نفر از ساکنین تل‌آویو، هم‌زمان با اوج‌گیری دوباره شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، علیه سیاست‌های کابینه صهیونیستی تظاهرات کردند.

تظاهرات در فلسطین اشغالی، هم‌زمان با اوج گرفتن شیوع کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هم‌زمان با اوج گرفتن موارد ابتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، صدها نفر در اعتراض به سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی در قبال این بیماری، در «تل‌آویو» دست به تجمع زدند.

به نوشته روزنامه «گاردین»، معترضان در این تجمع که شنبه شب برگزار شد، خشم خود را از افزایش محدودیت‌های کرونایی با وجود واکسیناسیون گسترده ابراز کردند.

تعداد موارد ابتلا و بستری در اثر ابتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به حد بی‌سابقه‌ای طی ماه‌های گذشته رسیده است.  وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد ۲۴۳۵ نفر ظرف یک روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده‌ و ۲۳۶ نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری بستری شده‌اند.

با وجود تبلیغات گسترده رژیم صهیونیستی درخصوص واکسناسیون بسیار سریع و گسترده علیه ویروس کرونا، اکنون بار دیگر زدن ماسک در فضای عمومی سربسته ممنوع اعلام شده و استفاده از «گذرنامه سبز» برای ورود به فضاهایی همچون باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها و هتل‌ها از سر گرفته شده است.

معترضان به وضعیت کرونا در فلسطین اشغالی، روز شنبه با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضمون «همه‌گیری وجود ندارد، این یک حقه‌بازی است»، علیه واکسن کرونا شعار سر دادند.

وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی با رد احتمال قوانین قرنطینه در فلسطین اشغالی گفت، فقط کافی است مردم واکسن بزنند و از ماسک استفاده کنند.

علاوه بر فلسطین اشغالی، کشورهای مختلفی در اروپا از جمله فرانسه، ایتالیا و یونان اعتراضاتی را علیه سیاست‌های کرونایی دولت‌های خود به راه انداخته‌اند.

هم‌زمان با فلسطین اشغالی، هزاران نفر در فرانسه روز شنبه در اعتراض به تدابیر قانونی دولت «امانوئل ماکرون» برای اجباری کردن ارائه گذرنامه سلامت هنگام ورود به اماکن عمومی در بحبوحه شیوع موج چهارم کووید-۱۹ در این کشور تظاهرات کردند.

گزارش‌ها حاکی است اکثر تظاهرات های برگزار شده در پاریس مسالمت‌آمیز بوده اما در برخی از آنها درگیری‌هایی میان نیروهای ضد شورش و مردم گزارش شده و پلیس به زد و خورد با معترضان پرداخته است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول