اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تمرکزگرایی موجب شده ظرفیت استان‌ها مغفول بماند/ ضرورت تفویض اختیارات به مدیران محلی وجود دارد

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجل اعتقاد دارد، گستردگی استان‌ها و تمرکزگرایی موجب شده توانمندی استان‌ها به خوبی شناسایی نشود.

تمرکزگرایی موجب شده ظرفیت استان‌ها مغفول بماند/ ضرورت تفویض اختیارات به مدیران محلی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی اسماعیلی در رابطه با اهمیت اجرایی شدن طرح آمایش سرزمین در سراسر کشور، اظهار داشت: هر کدام از استان‌های کشورمان دارای ظرفیت‌های مختلفی است و نمی‌توان با مدیریت متمرکز از همه آنها به خوبی استفاده کرد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گستردگی استان‌ها و تمرکزگرایی موجب شده توانمندی استان‌ها به خوبی شناسایی نشود، افزود: بر این اساس باید بخشی از اختیارات مدیریت‌های کلان کشور به مدیران استانی تفویض شود.

وی با بیان اینکه امروزه با محدودیت منابع در کشور مواجه هستیم و همین امر از دیگر آسیب‌ها برای توسعه همه جانبه در استان‌ها به‌شمار می‌رود، ادامه داد: بدون شک اگر اختیارات مسوولان استانی افزایش یابد، محدودیت‌های منابع نیز به خوبی مدیریت می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: به عبارتی چون نیازهای استان‌ها از سوی مسوولان محلی خیلی بهتر شناسایی می‌شود، فرآیند مدیریتی نیز به خوبی طی خواهد شد و منابع بهتر صرف امور می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: بدون شک باید اذعان کرد، تمرکززدایی به تحقق عدالت در زمینه‌های مختلف کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول