اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

بوستان‌ها و فرهنگسراها در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار می‌گیرد +لینک ثبت‌نام

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ماه محرم برنامه «تکیه» را با هدف قرار دادن فضاهای باز در اختیار هیأت‌های مذهبی برگزار می‌کند.

بوستان‌ها و فرهنگسراها در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار می‌گیرد +لینک ثبت‌نام

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچون سال گذشته برنامه «تکیه» را به منظور میزبانی از عزاداران حسینی برگزار می‌کند.

با توجه به اوج‌گیری دوباره شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مجالس عزاداری ماه محرم، در نشست مشترک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ستاد مقابله با کرونا که به منظور دریافت نکات و توصیه‌های ستاد برای برگزاری مراسم ماه محرم برگزار شد، ستاد مقابله با کرونا شروط برگزاری مراسم ماه محرم را اعلام کرد. بر این اساس برگزاری مراسم در زمان کمتر از دو ساعت، برگزاری در فضای روباز، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توسط عزاداران به عنوان چهار شرط این ستاد تعیین شد.

با توجه به این شروط، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هماهنگی با سایر نهادها در قالب برنامه «تکیه»، فضاهای روباز تعدادی از فرهنگسراها، بوستان‌ها، امامزاده‌ها، مساجد و مدارس شهر تهران را در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار می‌دهد.

هیأت‌های شهر تهران برای رزرو اماکن می‌توانند با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند، به این نشانی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۹۹۲۰۲۲۵۷۰۲ تماس بگیرند. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند به صورت حضوری به میدان امام حسین(ع) یا ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول