اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

گزارش روز نهم المپیک|ناکامی ادامه‌دار دوندگان و تیراندازان

نهمین روز از بازی‌های المپیک توکیو برای کشورمان با حذف تیراندازان، بسکتبال و دوومیدانی همراه بود.

گزارش روز نهم المپیک|ناکامی ادامه‌دار دوندگان و تیراندازان

به گزارش خبرگزاری فارس، نهمین روز از بازی‌های المپیک توکیو با رقابت تیم ملی بسکتبال، تیراندازی و دوی ۱۰۰ متر پیگیری شد که در هیچ کدام از آنها ورزشکاران کشورمان به نتیجه دلخواه نرسیدند.

تفنگ:

نجمه خدمتی و فاطمه کرم‌زاده دو ملی‌پوش کشورمان بودند که در تفنگ سه وضعیت به رقابت پرداختند. نجمه خدمتی که پیش از این عنوان‌دار آسیا و جهان در تفنگ بادی بود با تشخیص کادر فنی و فدراسیون در بازی‌های المپیک توکیو در ماده ۳ وضعیت به رقابت پرداخت که نتیجه لازم را کسب نکرد و به فینال نرسید. خدمتی و فاطمه کرم زاده با عناوین هجدهم و بیست و دوم به کار خود پایان دادند تا پرونده تفنگ بانوان در المپیک توکیو بسته شود.

 

بسکتبال:

آسمانخراش‌ها بعد از شکست مقابل چک و آمریکا، امروز با سومین باخت متوالی از سرزمین آفتاب خداحافظی کردند. تیم ملی بسکتبال کشورمان در سومین بازی خود امروز مقابل فرانسه قرار گرفت و با نتیجه ۷۹ بر ۶۲ شکست خورد تا پرونده بسکتبال در این دوره از المپیک بدون برد بسته شود.

دوومیدانی:

حسن تفتیان ملی‌پوش کشورمان امروز در دوی ۱۰۰ متر به رقابت پرداخت. وی در این رقابت با ثبت زمان ۱۰ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه چهارم شد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند تا ناکامی دیگری در پرونده دوومیدانی ثبت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول