اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع ۵۹ میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب از نیمه خرداد در اصفهان

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان گفت: از نیمه خرداد ماه امسال تاکنون ۵۹ میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب از طریق تانکرهای آبرسانی سیار در میان مردم اصفهان توزیع شده است.

توزیع ۵۹ میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب از نیمه خرداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، عباس عباسی‌خاک اظهار کرد: از نیمه خرداد ماه امسال تاکنون ۵۹ میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر آب شرب از طریق تانکرهای آبرسانی سیار در میان مردم اصفهان توزیع شده است.

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان افزود: این مقدار آب از ابتدای تنش آبی در نیمه خرداد ماه تا هشتم مرداد ماه جاری از طریق هزار و ۵۰۵ تانکر، در اختیار مردم در شهرها و روستاها قرار گرفت.

وی با بیان این‌که در تیرماه به دلیل افزایش دما و مصرف بیش از پیش مردم، تأمین پایدار آب شرب مشترکین محدودیت‌هایی در برداشت، اعلام کرد: در تیرماه ۲۹ میلیون و ۹۲۶ هزار لیتر آب به وسیله ۲ هزار و ۷۳۷ تانکر سیار در اختیار متقاضیان در سطح استان قرار گرفت.

عباسی‌خاک به چگونگی آبرسانی سیار در مرداد ماه اشاره و بیان کرد: از ابتدای ماه جاری ۶ میلیون و ۵۹۸ هزار لیتر آب شرب از طریق ۷۳۴ تانکر در بین مردم مناطق ۶ گانه اصفهان و شهرستان‌های فلاورجان، زیار، بهارستان، دولت‌آباد و اردستان توزیع شد.

شایان ذکر است که از ابتدای خرداد ماه تا کنون تعداد ۳۳۲ هزار و ۵۶۵ تماس با سامانه ارتباط با مشتریان آبفا (شماره ۱۲۲) برقرار شده، که معادل ۵۸ درصد کل تماس‌ها مربوط به افت فشار و قطعی آب بوده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول