اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سمیعی: پول قرض کردیم که بدهی باشگاه را پرداخت کنیم!/ اجازه بدهید خوش باشیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قرض روی قرض نیاوردیم بلکه پول قرض کردیم تا بدهی را پرداخت کنیم.

سمیعی: پول قرض کردیم که بدهی باشگاه را پرداخت کنیم!/ اجازه بدهید خوش باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس، جعفر سمیعی بعد از قهرمانی پرسپولیس در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: این ایام را در ابتدا تبریک می‌گویم و خوشحالم قهرمانی در این ایام صورت گرفت. پنجمین قهرمانی خاص‌تر شد و امیدوارم ادامه‌دار باشد و هواداران هم خوشحال باشند.

وی درباره وضعیت مالی باشگاه، گفت: بهتر از من شما می‌دانید که از اول تاریخ تا به امروز، پرسپولیس اینقدر مشکل مالی نداشته است. این نکته را بگویم قرض روی قرض نداشتیم. درست است که باشگاه را با قرض اداره کردیم اما قرض کردیم تا بدهی‌ها را پرداخت کنیم. امیدوارم در سال جدید شرایط مالی خوبی را تعریف کنیم تا به مرور باشگاه را از این بدهی خارج کرده و به مسیر اصلی برگردیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه این تیم تاریخ‌سازی جدیدی داشته، گفت: مانند خیلی از هواداران خوشحالم و این شب به یادماندنی بود.

سمیعی درباره تمدید قرارداد چند بازیکن و بدهی کالدرون یادآور شد: اجازه دهید خوش باشیم! بحث تمدیدها را خیلی وقت پیش با بازیکنان صحبت کردیم. فکر می‌کنم چون در کورس قهرمانی بودیم، می‌خواستند تمرکزشان روی قهرمانی باشد گفتند بعد از پایان لیگ به باشگاه مراجعه می‌کنند. 

وی درباره کمک وزیر ورزش، خاطرنشان کرد: اگر به شما کمک کرده، به ما هم کمک کرده است.

سمیعی درباره جدایی کنعانی‌زادگان و پیوستن مغانلو به سپاهان گفت: درباره کنعانی‌زادگان من هم مثل شما شنیده‌ام اما درباره مغانلو اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول