اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ذوب‌آهن شکست خورد و در لیگ ماند/ پایان یک فصل کابوس‌وار برای نماینده اصفهان

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که با برتری مس همراه بود.

ذوب‌آهن شکست خورد و در لیگ ماند/ پایان یک فصل کابوس‌وار برای نماینده اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:15 و در ورزشگاه فولادشهر میزبان مس رفسنجان بود.

بازی را بازیکنان ذوب‌آهن بهتر شروع کردند و از همان دقایق ابتدایی بازی برای رسیدن به گل برتری حملات زیادی را ترتیب دادند اما در ایجاد موقعیت گلزنی ناکام ماندند؛ مس نیز بیشتر به دنبال حراست از دروازه خود بود.

در ادامه نیمه نخست نیز شاگردان مجتبی حسینی در ذوب‌آهن بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند گلزنی کنند؛ به این ترتیب نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز ذوب‌آهن تیم برتر زمین بود و برای پیش افتادن از حریف بازی را در دست داشت اما برخلاف جریان بازی و در یک ضدحمله مس رفسنجان به گل دست پیدا کرد و از ذوب‌آهن پیش افتاد.

در پایان این دیدار مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را شکست داد تا سبزپوشان به لطف شکست سایپا در بازی همزمان با 26 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی بماند و از سقوط به دسته یک در امان باشد.

داور: امیر عرب‌براقی

کمک‌داوران: محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی‌نژادیان و رضوان سرشار

کارت زرد: مسیح زاهدی دقیقه 19 و داود صوفیانی دقیقه 70 از مس

کارت قرمز: -

گل: محمد قاضی دقیقه 52 برای مس

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان: 

یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی (امیرمحمد پناهی)، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا محمودآبادی (مجتبی حقدوست)، حسین شنانی، پیمان رنجبری، مهرداد قنبری، دانیال مومنی، سینا اسدبیگی و فرشاد محمدی‌مهر

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب مس رفسنجان: 

عقیل کعبی، محمد قاضی (محمدرضا سلیمانی)، فراز امامعلی، مهرداد رضایی، داود صوفیانی، میثم نقی‌زاده، محمد انصاری، محسن آذرپاد، مسیح زاهدی، حسن جعفری و مجیدی نصیری

سرمربی: محمد ربیعی

اتفاقات مهم بازی: 

- دقیقه 11

پیمان رنجبری در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت که ضربه این بازیکن از کنار دروازه مس به بیرون رفت.

- دقیقه 28

ارسال خطرناک فرشاد محمدی‌مهر روی دروازه مس را بازیکن ذوب‌آهن با ضربه سر قطع کرد اما توپ با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

- دقیقه 43

ارسال‌های پیاپی ضربات کرنر توسط بازیکنان ذوب‌آهن روی دروازه مس رفسنجان را مدافعان و دروازه‌بان مس به خوبی دفع کردند.

- دقیقه 52 مس رفسنجان روی اشتباه مدافع ذوب‌آهن صاحب موقعیت شد که محمد قاضی با یک ضربه قیچی نخستین گل مس را به ثمر رساند.

- دقیقه 67

ضربه خطا پشت محوطه جریمه مس برای ذوب‌آهن اعلام شد که شوت پرقدرت محمدی‌مهر به تیرک افقی دروازه مس برخورد کرد.

- دقیقه 71

ارسال اوت دستی روی دروازه مس در محوطه جریمه به بازیکن ذوب‌آهن رسید که ضربه سر این بازیکن را دروازه‌بان مس در آستانه ورود به دروازه مهار کرد.

- دقیقه 83

بازیکن مس روی بی‌دقتی مدافعان ذوب‌آهن وارد محوطه جریمه شد و ضربه پرقدرتی را راهی دروازه کرد که با واکنش خوب بهزادی راهی کرنر شد.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول