اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مجیدی: خوش شانس بودیم برنده می شدیم/ از فردا روی بازی با گل گهر تمرکز می کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:اگر خوش شانس بودیم می توانستیم برنده بازی باشیم.

مجیدی: خوش شانس بودیم برنده می شدیم/ از فردا روی بازی با گل گهر تمرکز می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت:بازی بسیار خوبی انجام دادیم، هم از جانب ما و هم از جانب سپاهان، هر دو تیم فرصت های زیادی داشتند ولی سپاهان از فرصت هایش بهتر استفاده کرد واقعا بدشانس بودیم و از فرصت هایمان استفاده نکردیم و اگر خوش شانس بودیم می توانستیم برنده بازی باشیم.

وی در خصوص استفاده از برخی بازیکنان جوان در ترکیب این تیم در نیمه دوم گفت: با توجه به اینکه سه شنبه بازی مهمی داشتیم سعی کردم از 5 تعویضم استفاده کنم. خودم خواستم برخی بازیکنانم مثل ریگی و مطهری 90 دقیقه  بازی نکنند و به بقیه بازیکنانم بازی برسد. بازیکنان تعویضی ما خیلی خوب کار کردند. ما در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و متاسفانه بدشانس بودیم و توپ هایمان گل نشد.

سرمربی تیم استقلال ی در خصوص صحبت های این چند روز برای بازی کردن با شرافت مطرح شد و اینکه آیا این موضوع روی ترکیب استقلال تاثیر داشت گفت: نتیجه ای که ما نیاز داشتیم باعث شد تا من ترجیح بدهم از این روش استفاده کنم و در طول بازی از بقیه بازیکنانم استفاده کنم. من در کل سعی کردم که بازیکنان اصلی را برای روز سه شنبه در اختیار داشته باشم. الان در رختکن با بازیکنانم حرف زدم و از فردا تمام تمرکزم را روی بازی سه شنبه می گذارمو امیدوارم یک بازی خوب مقابل گل گهر ارائه کنیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در مورد فصل آینده صحبت کند گفت: ترجیح می دهم در این مورد حرفی نزنم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول