اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ساختمان ۳ طبقه در قروه طعمه حریق شد

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری قروه از آتش‌سوزی یک ساختمان ۳ طبقه در خیابان شهید منوچهر سعیدی این شهر خبر داد.

ساختمان ۳ طبقه در قروه طعمه حریق شد

علی ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: پس از دریافت خبر آتش‌سوزی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ در خیابان شهید منوچهر سعیدی قروه ۲ تیم عملیاتی از ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در مورد جزئیات این حادثه افزود: در طبقه همکف ساختمان تجاری مقادیر قابل توجهی انواع مواد آتش‌زا مانند چسپ، تینر،دیوار پوش پلاستیکی، رزین و...در کارگاه تعمیر مبل وجود داشت تمام ساختمان ۳ طبقه طعمه حریق شده بود.

وی در ادامه اظهار کرد: به دلیل ترافیک سنگین خیابان شهید منوچهر سعیدی و عدم همکاری خودروهای عبوری، تجهیزات و خودروهای آتش‌نشانی پس از ۱۱ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند و این ضعف عملیات امدادرسانی خودروهای آتش‌نشانی را مختل کرد و در نتیجه ساختمان ۳ طبقه در آتش سوخت.

ناصری با اشاره به فداکاری نیروهای آتش‌نشانی شهرداری قروه گفت: به دلیل گرمای آتش بسیاری کابل‌های ساختمان خاصیت عایق بودن خود را از دست داده بودند، با وجود خطر برق گرفتگی نیروهای آتش‌نشانی وارد ساختمان شده و از سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور و به پشت‌بام‌ها جلوگیری کردند.

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی قروه تصریح کرد: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی این حادثه تلفات جانی نداشت و علت آن نیز در دست بررسی قرار دارد همچنین از مردم درخواست می‌شود در زمان بروز حوادث آتش‌سوزی نیروهای آتش‌نشانی و امدادی را برای کنترل حادثه یاری کنند.

گفتنی است، در این حادثه آتش‌سوزی کارگاه مبل‌سازی با تمام تجهیزات طعمه حریق شد و به ۲ طبقه دیگر این ملک نیز خسارات قابل توجهی وارد شد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول