اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتخاب مدیران بر اساس تسامح و تساهل باشد، مشکلات را حل نمی‌کند

امام جمعه موقت بناب گفت: اگر در انتخاب مدیران تسامح و تساهل شود، نه تنها گرهی از مشکلات حل نخواهد شد بلکه مشکلات افزایش نیز خواهد یافت.

انتخاب مدیران بر اساس تسامح و تساهل باشد، مشکلات را حل نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از  بناب، حجت‌الاسلام سیدباقر سیدی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک عید سعید غدیرخم به جایگاه مردم در نظام و حکومت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: وظایف حاکمان اسلامی و مسوولان نظام اسلامی رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های محرومین جامعه است.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای انقلاب اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب حمایت از محرومان جامعه بود؛ تصریح کرد: محرومینی که بنیانگذار جمهوری اسلامی از آنها به عنوان ولی‌نعمتان یاد کرده است و قطعاً بار سنگین انقلاب نیز بر دوش آنها بود، از این رو ایشان و مقام معظم رهبری همیشه بر رفع مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه تأکید کرده‌اند.

خطیب جمعه موقت شهرستان بناب، افزود: اگر در زمان مناسب به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه می‌شد، الآن شاهد مشکلات به وجود آمده در استان خوزستان نبودیم در حالی که وظیفه حکومت اسلامی این است که جلوی فقر را در جامعه بگیرد و نباید هر روز شاهد افزایش تعداد فقرا و مستمندان در جامعه باشیم.

سیدی با تأکید بر اینکه خوزستان نماد مقاومت و فداکاری در کشور است؛ بیان دشت: یک عده عناصر ضد انقلاب در شهرهای استان خوزستان و برخی شهرهای دیگر تلاش کردند تا از فرصت پیش آمده سوءاستفاده کنند ولی مردم خوزستان جان و مال خود را در طول هشت سال دفاع مقدس برای این نظام فدا کردند و مسوولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات و خواسته‌های قانونی آنها قدم بردارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یکی از شعارهای اصلی این انقلاب حمایت از مظلومان و محرومان جامعه است؛ یادآور شد: امیدواریم دولت جدید با توجه به شناختی که از آقای رئیسی داریم، به همراه تیم قوی و منسجم خود در راستای حل این مشکلات قدم‌های اساسی را بردارند.

حجت‌الاسلام سیدی گفت: اگر در انتخاب مدیران تسامح و تساهل شود، نه تنها گرهی از مشکلات حل نخواهد شد بلکه مشکلات افزایش نیز خواهد یافت، از این رو رئیس جمهور جدید باید در انتخاب مدیران کارآمد و جهادی قدم بردارد ولی اگر در انتخاب مدیران شاخص‌های دیگری غیر از کارآمدی مدنظر قرار گیرد، شاهد افزایش مشکلات خواهیم بود.

امام جمعه موقت بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان شهرستان به‌خاطر راه‌اندازی میز خدمت در مصلای اعظم آن را گام مثبتی برای حل مشکلات مردم دانست و به استمرار این‌گونه حرکات از سوی مسوولان شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول