اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رویداد نهایی پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها توسط دبیرخانه شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه روزهای دهم تا دوازدهم مرداد در محل این معاونت با حضور ۳۰ تیم برتر از تمام کشور برگزار می‌شود.

رویداد نهایی پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، اکبر تهرانی رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها از شرکت ۴۳۰ تیم از کل کشور به منظور حضور در این جشنواره خبر داد و گفت: پس از داوری میانی ۳۰ تیم به مرحله داوری نهایی راه یافتند.

دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی گفت: با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی، این رویداد با حضور اساتید برجسته کسب و کار به صورت آنلاین برگزار می‌شود. نمایندگان تیم‌های برگزیده تهران به صورت حضوری در محل معاونت اجتماعی قوه قضاییه در این رویداد شرکت می‌کنند.

وی افزود: این جشنواره با هدف استفاده از پتانسیل‌ کارآفرینی اجتماعی و استارتاپ‌ها در راستای پیشگیری از جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

تهرانی با برشمردن محورهای پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها، مهم‌ترین آن‌ها را پیشگیری از جرایم اقتصادی، پیشگیری از فساد اداری، پیشگیری از جرایم و آسیب‌های فضای مجازی، پیشگیری از اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، پیشگیری از جرایم و تخلفات رانندگی، پیشگیری از جرایم و تخلفات حوزه پزشکی،پیشگیری از جرایم مالکیت معنوی، ارائه خدمات حقوقی و قضایی و مشارکت و مسئولیت اجتماعی، دانست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره در ارتباط با بستر ایده‌های ارسال شده به این دبیرخانه نیز گفت: نرم‌افزار تلفن همراه، بازی رایانه‌ای، نرم‌افزار رایانه‌ای و انیمیشن از جمله این بسترها هستند.

وی با بیان این‌که داوری نهایی در ۱۳ و ۱۴ مرداد صورت می‌گیرد تصریح کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از تیم‌های برتر پس از انجام داوری نهایی و انتخاب برگزیدگان با حضور مسئولان قوه قضاییه برگزار می‌شود.

دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی و اطلاع رسانی معاونت اجتماعی قوه قضاییه تصریج کرد: ۱۰ تیم برتر این جشنواره از ۶ ماه خدمات منتورینگ رایگان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول