اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

طبخ 25 هزار پرس غذا همزمان با عیدغدیر در میدان امام حسین (ع)

طرح مائده غدیر امسال در میدان امام حسین (ع) همزمان با عید غدیر برگزار و در این روز 25 هزار پرس غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

طبخ 25 هزار پرس غذا همزمان با عیدغدیر در میدان امام حسین (ع)

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، یکی از اقداماتی که در عیدغدیر مورد سفارش قرار گرفته، اطعام است. بر همین اساس، در بسیاری از مناطق افراد اقدام به طبخ و توزیع غذا می‌کنند و حتی برخی افراد امسال با توجه به شرایط جنوب کشور، بخشی از این هزینه را به منظور اطعام مردم صبور جنوب کشورمان اختصاص دادند.

با این وجود، طرح مائده غدیر که در سال‌های اخیر در میدان آئینی امام حسین (ع) برگزار می‌شد، امسال با رنگ و بویی متفاوت برپا خواهد شد؛ به طوری که امسال حدود ۲۵ هزا پرس غذا به همت فرهنگسرای عترت و با همکاری مؤسسه رحیل در میدان آیینی امام حسین (ع) طبخ و توزیع می‌شود. البته بخشی از این غذاها در مناطق محروم تهران و اطراف شهر توزیع خواهد شد.

سال گذشته طرح مائده‌های غدیر با طبخ ۱۳ هزار پرس غذا در میدان امام حسین (ع) صورت گرفت که البته این طرح در سایر شهرها نیز اجرایی شد و این تعداد به حدود ۵ میلیون پرس غذا رسید که امسال در میدان امام حسین (ع) حدود ۲۰۰ آشپز بعد از نماز صبح برای طبخ غذا در طرح مائده غدیر در میدان امام حسین (ع) حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول