اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم در خراسان‌جنوبی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان‌جنوبی گفت: ۶۰ هزار پرس غذای گرم در قالب رزمایش «احسان غدیر» بین نیازمندان استان توزیع می شود.

توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این ستاد در ادامه فعالیت‌های خود در حوزه‌های اجتماعی همزمان با عید بزرگ غدیر رزمایش «احسان غدیر» را اجرا می‌کند.

وی بیان داشت: در این رزمایش با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمک‌های مؤمنانه و طرح مواسات و همدلی به‌مناسبت عید سعید غدیر بیش از ۶۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان‌جنوبی ادامه داد: این مهم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی با همکاری و تعامل هیأت‌های مذهبی،گروه‌های جهادی و غیره در سطح استان و در مناطق هدف اجرا می‌شود.

موسوی اعتبار هزینه شده برای اجرای این رزمایش را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همچنین در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا بیش از ۵۰ هزار عدد ماسک رایگان در سطح استان و مناطق پرخطر از جمله نهبندان توزیع و همچنین ۵۶۰ عدد گان پزشکی نیز برای کادر درمان در حال توزیع است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول