اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۲۰ پروژه ناتمام کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در انتظار بودجه و کمک خیرین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به ناتمام بوده ۲۰ پروژه نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها نیازمند کمک خیرین هستیم.

۲۰ پروژه ناتمام کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در انتظار بودجه و کمک خیرین

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوشاب اظهار کرد: ما بهره‌بردار کتابخانه‌ها هستیم و بعد از ساخت و تکمیل آن‌ها و تحویل به نهاد کتابخانه تجهیز می‌شوند و به مردم خدمت ارائه می‌کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به ۲۰ پروژه ناتمام  کتابخانه‌های خراسان رضوی و شروع نشده مانند کتابخانه مرکزی سبزوار افزود: ساخت کتابخانه مرکزی سبزوار در اولویت‌ است ولی باید ادارات دیگر نیز پای کار بیایند و از دیگر ادارات مانند اداره راه و شهرسازی که مجری این پروژه است نیز مطالبه‌گری شود.

وی اضافه کرد: بعد از بهبود وضعیت کرونا به سبزوار سفر خواهم کرد و در جلسه‌ای با مسؤولان این موضوع و بودجه ساخت و تکمیل آن بحث و پیگیری می‌شود.

سبزیان درباره سرنوشت ساخت کتابخانه شهر مشکان و روستای رباط جز از توابع شهرستان خوشاب با تأکید بر اینکه ما بهره‌بردار کتابخانه‌ها هستیم و مجری پروژه نیستیم، اما پیگیری می‌کنیم این پروژه به سرنوشت کتابخانه مشهد که بعد از ۲۳ سال تکمیل شد، دچار نشوند، گفت: چند خیر پیشنهاد واگذاری زمین داده‌اند که در صورت توافق با فروش زمین‌ها این دو پروژه تکمیل و به‌نام خیرین نامگذاری می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به نیاز خوشاب در بخش فرهنگی به تکمیل کتابخانه‌های رباط جز و مشکان و خارج شدن تنها کتابخانه خوشاب در سلطان‌آباد از تک‌محوری بودن، افزود: از محل اختیاراتمان ۱۰۰ میلیون تومان بودجه در نظر گرفته‌ایم ولی پروژه‌ها با اعتبارات دولتی به اتمام نمی‌رسد و خیرین باید کمک کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول