اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دروازه‌بان پیکان: تارتار پرسپولیسی است اما انگیزه خاصی برای این بازی دارد

دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: مهدی تارتار پرسپولیسی است اما انگیزه خاصی برای دیدار با این تیم دارد.

دروازه‌بان پیکان: تارتار پرسپولیسی است اما انگیزه خاصی برای این بازی دارد

علیرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان در آستانه دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است. باید به کادر فنی، مدیران باشگاه، موسسه ایران‌خودرو و بازیکنان پیکان تبریک بگویم زیرا جایگاه هفتمی برای تیم ما در لیگ برتر تثبیت شده است. با توجه به مشکلاتی که در ابتدای فصل داشتیم مثل تغییر کادر فنی و کمبود بازیکن و در شرایطی که خیلی ها می‌گفتند کار بسیار سختی در لیگ داریم، انرژی فوق‌العاده ای داشتیم و بالاتر از تیم‌هایی که چندین برابر پیکان هزینه کرده بودند، رتبه خیلی مناسبی به دست آوردیم.

وی افزود: برای یک بازی خیلی مهم مقابل پرسپولیس آماده هستیم‌ و تمام تمرکزمان روی این مسابقه است. ان‌شاءلله شرایط به شکلی پیش برود که بتوانیم لیگ را به خوبی تمام کنیم‌. بعد از دیدار با ماشین‌سازی خیلی دیدار با پرسپولیس را سخت نمی‌دانستم زیرا روند خوب و رو به رشدی داشتیم. فکر می‌کردم این مسابقه زیاد هم برای ما مهم نیست اما با اتفاقاتی که در دو روز اخیر افتاد متوجه اهمیت و حساسیت بازی شدم.

دروازه بان تیم پیکان تصریح کرد: همه می‌دانند مهدی تارتار یک مربی پرسپولیسی است که علاقه زیادی به این تیم دارد اما با ولع و انگیزه خاص، تمرکز بیشتر و محکم‌تر از بازی های قبلی تمرینات مان را برای دیدار با پرسپولیس پیگیری می‌کند. به همه ما هم گوشزد کرد مهم ترین بازی فصل پیکان است و جالب بود در تمرین روز گذشته هم تاکید داشت چشم یک شهر به موفقیت تیم ما است و می‌توانیم تیم قهرمان را تغییر بدهیم. واقعا تمرکز زیادی روی این بازی داریم و می‌خواهیم سربلند از زمین بیرون بیاییم. در نهایت هم امیدوارم هر تیمی لایق است به قهرمانی برسد.

رضایی درمورد شکست ناپذیری پیکان در ۹ هفته اخیر و کلین‌شیت‌هایش توضیح داد: از ابتدای فصل ۱۵ بار برای پیکان بازی و پنج بار کلین شیت کردم. باید از لطف کادرفنی که در نیم فصل دوم به من در همه مسابقات بازی داد، تشکر کنم. شکست نخوردن تیم ما هم در این مدت زحمت تمام اعضای تیم بوده و بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند. خوشحالم که جزوی از این نفرات هستم و سهم کوچکی در روند شکست ناپذیری داشتم اما واقعیت این است که مهدی تارتار و کادرفنی مان بیشترین نقش را در موفقیت این فصل پیکان دارند.

وی عنوان کرد: پیکان امسال تیم واقعا جوانی است و شاید ۸۰ درصد بازیکنانش، زیر ۲۵ سال دارند. در همین بازی قبلی برابر ماشین‌سازی که خیلی خوب حریف را شکست دادیم، سه بازیکن دهه هشتادی در ترکیب بودند که این آمار برای یک تیم لیگ برتری که جایگاه خوبی هم دارد، خیلی جالب است. البته لطف خدا هم شامل حال‌مان شد‌ه است.

دروازه‌بان پیکان ادامه داد: حس می‌کنم اگر لیگ پنج بازی دیگر ادامه داشت، اتفاقات مثبت‌تری برای پیکان می‌افتاد‌ زیرا در هر مسابقه یاد می‌گیرم و موضوع جدیدی در تیم مان می‌بینم. اکثر بازیکنان این فصل ما شاید سابقه بیشتر از ۲۵ بازی در لیگ برتر ندارند. این مسائل نوید روزهای خیلی بهتری برای پیکان در آینده می‌دهد به این شرط که مدیران بتوانند تیم فعلی را حفظ کنند. تیم پیکان مرا یاد تیم نفت تهران می‌اندازد که اکنون بیشتر نفراتش در تیم ملی و باشگاه های بزرگ بازی می‌کنند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول