اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

هیأت دانشجویی دانشگاه پیام‌نوربجنورد آماده جشن غدیر/پخت ۵ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان

مسؤول هیأت دانشجویی یا فاطمه‌الزهرای دانشگاه پیام نور بجنورد، گفت: این هیأت با هدف پخت ۵ هزار پرس غذای نذری به مناسبت دهه‌ی ولایت طی ۴ روز اقدام به جمع آوری نذورات کرده است؛ این اطعام غدیری به همراه برپایی ایستگاه صلواتی در محلات حاشیه شهر بجنورد و ایستگاه صلواتی مرکزی واقع در بلوار دانشگاه توزیع خواهد شد.

هیأت دانشجویی دانشگاه پیام‌نوربجنورد آماده جشن غدیر/پخت ۵ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان

عباس جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: به فرموده‌ی شهید بهشتی که گفت دانشجو موذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود، در هر برهه از زمان هر قشری تکلیفی دارد و تکلیف دانشجو بیدار بودن در تمامی رویدادهای جامعه است.

وی گفت: از همین جهت هیأت دانشجویی یافاطمه‌الزهرای دانشگاه پیام نور که تاکنون نیز عرصه‌ی جهاد فرهنگی را خالی نگذاشته حالا در بین العیدین یعنی عید قربان تا غدیر و دهه ولایت نیز وارد عمل شده است.

مسؤول هیأت دانشجویی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: این هیأت با هدف پخت ۵ هزار پرس غذای نذری به مناسبت دهه‌ی ولایت طی ۴ روز اقدام به جمع آوری نذورات کرده است.

وی بیان کرد: کسانی که می‌خواهند در این حرکت خودجوش دانشجویی سهیم باشند می‌توانند نذورات نقدی خود را به شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۱۱۶۰۲۳۰۶۱۸ ارسال کنند و کمک‌های غیرنقدی از جمله گوشت، حبوبات، روغن و دیگر مواد اولیه تهیه طعام را توسط هماهنگی با شماره تماس ۰۹۱۵۸۸۷۳۲۸۳ و یا ۰۹۳۶۳۸۹۵۵۷۷ به دست خادمان هیأت برسانند.

گفتنی است که این اطعام غدیری به همراه برپایی ایستگاه صلواتی در محلات حاشیه شهر بجنورد و ایستگاه صلواتی مرکزی واقع در بلوار دانشگاه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول