اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کمیسیون بهداشت مجلس بدنبال راستی‌آزمایی مشکلات بیماران پروانه‌ای

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از ماموریت این کمیسیون به 2 نماینده عضو این کمیسیون برای راستی آزمایی در مورد مشکلات بیماران پروانه‌ای خبر داد.

کمیسیون بهداشت مجلس بدنبال راستی‌آزمایی مشکلات بیماران پروانه‌ای

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه 5 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه گزارش آقای میرمحمدی عضو کمیسیون بهداشت در مورد بیماران پروانه‌ای با حضور مسئولانی از خانه‌ «ای بی» و سازمان غذا و دارو استماع شد.

وی افزود: خانه «ای بی» گزارشی را ارائه کرد که اعداد و ارقام ارائه شده با آمار اعلام شده توسط سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت با هم مطابقت نداشت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: کمیسیون بهداشت آقایان محسنی بندپی و اسحاقی را مامور پیگیری موضوع و بازرسی انبارها کرد تا گزارش مکتوبی را به کمیسیون ارائه و آن را با گزارش‌های ارائه شده مطابقت داده و راست آزمایی کنیم و در جریان علت و منشا مشکلات این حوزه قرار گیریم.
 
وی گفت: رفع مشکلات بیماران پروانه‌ای مورد تاکید کمیسیون بهداشت است ولی با این حال وزارت بهداشت اعلام کرده که در سالجاری یک و نیم میلیارد تومان برای پانسمان بیماران پروانه‌ای به طور کامل پرداخت کرده و سازمان غذا و دارو هم مطرح کرد که سرانه هر بیمار سالانه 150 میلیون تومان است که به آنها تعلق می‌گیرد و تمامی تلاششان را برای کمک به بیماران می‌کند.
 
شیخی یادآور شد: البته خانه‌ ای بی بر این باور بود که اعتباراتی که قرار بود اختصاص یابد به طور کامل در اختیار ما قرار نگرفته بنابراین قرار شد 2 عضو کمیسیون از نزدیک در جریان مسائل قرار گیرند و راست آزمایی و گزارش نهایی را به کمیسیون ارائه کنند تا کمیسیون بر اساس آن تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول