اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

موافقت کمیسیون عمران برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی/ هماهنگی برای طرح فوریت‌دار در صحن مجلس

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون عمران مجلس امروز در جلسه ویژه‌ای با تصویب تفکیک دو وزارتخانه راه و شهرسازی، بدنبال پیگیری طرح فوریت‌دار ویژه‌ای در جلسه علنی فردای مجلس است.

موافقت کمیسیون عمران برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی/ هماهنگی برای طرح فوریت‌دار در صحن مجلس

احمد جباری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود، طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی را به تصویب رساند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم به منظور مطرح کردن این طرح با فوریت در جلسه علنی مجلس در صبح فردا (چهارشنبه 6 مردادماه) در جریان است تا بتوانیم این طرح را به شروع کار دولت آینده برسانیم.

نماینده مردم غرب هرمزگان و عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: اگر این طرح در جلسه فردا به تصویب برسد و شورای نگهبان نیز آن را به تأیید نهایی برساند، دولت جدید دو گزینه برای وزارتخانه‌های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی معرفی خواهد کرد.

جباری ادامه داد: در قالب وزارت راه و شهرسازی متأسفانه بسیاری از حوزه‌های مسؤولیتی وزارت راه مغفول ماند و بخصوص در زمینه مسکن و راه روستایی با عقب‌ماندگی‌های اساسی در کشور مواجه شده‌ایم و از آن جا که تفکیک این دو وزارتخانه بار مالی نیز ندارد، لذا به نظر می‌رسد در صحن علنی مجلس نیز به تصویب برسد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول