اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مازندرانی در عید غدیر

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: به کمک ستاد دیه و با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان به‌مناسبت عید غدیر ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد آزاد می‌شوند.

آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مازندرانی در عید غدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: آزادی ۳۰ نفر از زندانیان استان در عید غدیر رقم می‌خورد، مجموع بدهی این ۳۰ نفر حدود ۱۰ میلیارد ریال بود که با تلاش ستاد دیه استان پرداخت شد.

وی غربالگری و پایش مستمر زندانیان را مورد توجه قرار داد و گفت: باید با بررسی دقیق  پرونده‌های مددجویان واجد شرایط، از همه‌ ارفاق‌های قانونی برای تغییر وضعیت و ایجاد زمینه آزادی آنان استفاده شود و این امر موجب بازگشت آرامش به خانواده زندانیان آزاد شده، خواهد شد.

اکبری خاطرنشان کرد: هدف ما کاهش جمعیت کیفری و کاهش آسیب‌های ناشی از حبس بر زندانی و خانواده او در کنار حفظ و تأمین امنیت جامعه است بر این اساس افرادی که سابقه‌دار، مخل نظم و آسایش شهروندان و امنیت مردم باشند، از تخفیف قانونی یا آزادی بهره‌مند نخواهند شد.

گفتنی است، خیرین نیکوکار استان مازندران  در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۱۵۳۹ و یا شماره حساب ۰۱۰۶۳۵۳۰۴۳۰۰۳ بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول