اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سازمان اوقاف کشور به یاری پروژه‌های خراسان شمالی می‌آید

استاندار خراسان شمالی از امضای تفاهم نامه‌ای با سازمان اوقاف کشور خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای پروژه‌های کشاورزی، دامداری، گردشگری، تأمین مسکن و اشتغال‌زایی خواهد بود.

سازمان اوقاف کشور به یاری پروژه‌های خراسان شمالی می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد علی شجاعی ظهر امروز در حاشیه جلسه با سازمان اوقاف، اظهار کرد: اگر نگاه بلند و جدید رئیس سازمان اوقاف به موقوفات نبود قطعا این تفاهم‌نامه امروز به امضا نمی‌رسید.

وی تأمین خواسته‌های مردم و دیگری تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری را هدف اصلی از اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: تأمین مسکن و ایجاد اشتغال براساس مزیت‌های نسبی استان ازجمله موارد این تفاهم‌نامه است که نگاه کارشناسانه و تخصصی ریاست سازمان اوقاف و تعهد ایشان به مردم را نشان می‌دهد. 

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفر پربرکتی که در سال ۹۱ به خراسان شمالی داشتند پیشران اقتصادی استان را بخش کشاورزی دانستند لذا بخش بزرگی از این تفاهم‌نامه هم در حوزه کشاورزی است. 

وی همچنین اهمیت دادن به حوزه‌های گردشگری و تأمین مسکن در این تفاهم‌نامه و پروژه ۳۳ هکتاری اراضی امامزاده عباس را مهم دانست و افزود: در آینده با همکاری مسئولان اوقاف استان گام‌های بلندی درزمینهٔ تأمین خواسته‌های مردم و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برداشته خواهد شد. 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این مراسم گفت: مدتی است که مذاکراتی با استاندار خراسان شمالی در حوزه‌های مختلف در جریان است. 

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی افزود: اجرای پروژه‌های سیاحتی، زیارتی، درمانی، کشاورزی، دامپروری و پروژه‌های موردنیاز استان همچون بسته‌بندی مواد پروتئینی و زنجیره‌هایی را که استان در سبد بهینه‌سازی عرضه محصولاتش نیاز دارد نهایی کرده‌ایم. 

وی مدت این تفاهم‌نامه را سه سال عنوان کرد و گفت: سازمان اوقاف به تعهداتش در این مدت عمل خواهد کرد و به این تفاهم‌نامه به‌طور ویژه نگاه می‌کند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول