اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

6 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: به مناسبت ایام عید غدیر تعداد 6 هزار پرس غذای گرم طبخ و تحویل مردم و نیازمندان استان خواهد شد.

6 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد دویست و هفتادمین مسکن مددجویی طی تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری با همکاری گروه‌های جهادی و خیرین در روستای خیرآباد از توابع بخش فرخشهر  شهرستان شهرکرد افتتاح شد.

سردار علی‌محمد اکبری،گفت: بیش از 85 درصد از پروژه‌های ساخت مسکن طی تفاهم بسیج سازندگی با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در سال‌های گذشته آماده شده‌اند، که امروز به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیرخم، تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) افزود: همچنین به مناسبت ایام عید غدیر تعداد 6 هزار پرس غذای گرم طبخ و تحویل مردم و نیازمندان استان خواهد شد.

اکبری ادامه داد: توزیع کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت می‌باشد.

وی گفت: در ادامه روند ارتباط مجموعه نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی، سپاه قمربنی هاشم(ع) اعلام آمادگی کرده در پروژه‌های آتی هم دست به دست هم خواهیم داد که بخشی از نیازهای مردم را مرتفع کنیم.

محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: مجموعه امداد در مسیر محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، شاخصه‌هایی دارد که تأمین مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش در تفاهم نامه قبلی که با مجموعه سپاه قمربنی هاشم(ع) بود تعداد 300 پروژه مسکن که با هم داشتیم بیش از 85 درصد از آن محقق شد و تحویل شده است.

محمدی افزود: امروز هم به مناسبت دهه امامت و ولایت در خدمت خانواده سادات هستیم برای تحویل مسکن به این خانواده و در پروژه بعدی یک تفاهم نامه ای آماده شده که 2500 مسکن مددجویی با اولویت روستاها با همکاری سپاه تا پایان سال 1401 آماده و تقدیم مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کنیم.

وی تصریح کرد: به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت سرکشی از خانواده سادات تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان را داریم و همچنین پخت غذای گرم برای محرومین و نیازمندان در روز عید غدیر خواهیم داشت.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول