اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: با گذشت 5 ماه از آغاز سال ۱۴۰۰ بودجه ای به استانها واگذار نشده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه تذکر داد که با گذشت 5 ماه از آغاز سال ۱۴۰۰ بودجه ای به استانها واگذار نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز سه شنبه (۵ مرداد ماه ) در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس بر ضرورت اجرای هر چه سریعتر لایحه رتبه بندی معلمان و تعیین تکلیف استخدامی نهضتی ها و مربیان قبل و بعد سال ۹۲ تاکید کرد. 

وی همچنین از وزیر دفاع خواست که نسبت به همسان سازی هرچه سریع‌تر حقوق بازنشستگان نیروی مسلح اهتمام ورزد و به وزیر نیرو نیز نسبت به خاموشی ها و قطعی برق شهرستان های مرزی که سبب تعطیلی کارخانه‌جات شده تذکر داد. 

رضازاده با تاکید بر اینکه ایران متعلق به همه مردم ایران است نه ‌عده ای مفت‌خور، نسبت به افزایش قیمت سیمان و فولاد و همچنین افزایش قیمت نان و دیگر اقلام غذایی تذکر داد و ابراز نگرانی کرد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس طی تذکری به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد که با تعطیلی مغازه ها، پاساژ ها و همچنین بستن راه ها کرونا تمام نمی شود بلکه باید با دریافت پول از صندوق توسعه ملی، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان هرچه سریعتر همه مردم ایران را واکسینه کرد.

وی همچنین به رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه تذکر داد که با گذشت 5 ماه از آغاز سال ۱۴۰۰  بودجه ای به استانها واگذار نشده است و با اینکه ایران جزو رتبه ذخایر نفت و گاز جهان را داراست اما قیر به روستاها برای جاده ها داده نمی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول