اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کارگران فصلی چهارمحال و بختیاری کمک هزینه خرید کالا و بسته معیشتی دریافت می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: درصدد هستیم تا قبل از ماه محرم به تعداد یک هزار نفر از کارگران ساختمانی و فصلی استان کمک هزینه خرید کالای اساسی و 500 بسته معیشتی پرداخت کنیم.

کارگران فصلی چهارمحال و بختیاری کمک هزینه خرید کالا و بسته معیشتی دریافت می‌کنند

سید حفیظ الله فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرکرد گفت: درصدد هستیم با همکاری بانک رسالت استان به تعداد یک هزار نفر از کارگران ساختمانی و فصلی کمک هزینه خرید کالای اساسی و 500 بسته معیشتی پرداخت کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کارگران جامعه هدف ما هستند، افزود: در بین این افراد اولویت‌بندی می‌شود و کارگران فصلی، خانواده‌هایی که دارای کودک کار و یا درگیر ترک اعتیاد هستند در اولویت این کمک‌ها قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: این طرح ابتکاری در حوزه معاونت اجتماعی اداره کار و رفاه اجتماعی با همکاری بسیج کارگری راه‌اندازی شد تا افراد خیر را شناسایی و کمک‌ها را به سمت جامعه هدف هدایت کنیم.

فاضلی اظهار کرد: اواخر سال گذشته در اولین مرحله طرح مبلغ 250 میلیون به سی‌سخت و در سال جاری و در دومین مرحله 100 بسته حمایتی بین کارگران توزیع شد، سومین مرحله طرح نیز تا قبل از محرم اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول