اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آذربایجان شرقی از نظر بیماری کرونا آخرین استان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در حال حاضر آذربایجان‌شرقی از نظر بروز بیماری، آخرین استان است.

آذربایجان شرقی از نظر  بیماری کرونا  آخرین استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین صومی امروز در سی و هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه بروز و شیوع بیماری در کشور و استان رو به افزایش است، اظهار داشت: در حال حاضر آذربایجان‌شرقی از نظر بروز بیماری، آخرین استان است.

وی، تعداد بیماران کرونایی بستری در استان را 850 نفر اعلام کرد و گفت: در سه هفته گذشته تعداد فوتی‌ها تقریباً ثابت و روزانه بین 5 تا 6 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه به تمام بیمارستان‌های استان ابلاغ شده است که بیماران کرونایی را با اولویت پذیرش کنند، افزود: خوشبختانه از نظر داروی مورد نیاز این بیماران، مشکلی نداریم و در خصوص تزریق واکسن نیز جزو سه استان برتر هستیم.

صومی با بیان اینکه آماده‌ایم تزریق واکسن را با سه برابر ظرفیت فعلی انجام دهیم، یادآور شد: از مردم به صورت جدی تقاضا داریم به مدت 2 هفته شیوه‌نامه‌ها را به‌طور کامل رعایت کنند تا بتوانیم روند واکسیناسیون را تسریع کنیم.

در این جلسه مقرر شد، دانشگاه علوم پزشکی تبریز پیگیری‌های لازم برای آغاز واکسیناسیون افراد بالای 50 سال استان را انجام دهد.

استقرار بیمارستان صحرایی در مجاورت یکی از بیمارستان‌های شهر میانه، با توجه به وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول