اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مراسم یادبود رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اراک برگزار شد

مراسم گرامیداشت ارتحال علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور آیت‌اله قربان‌علی دری نجف‌آبادی نماینده مقام معظم رهبری در استان مرکزی برگزار شد.

مراسم یادبود رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت ارتحال علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله  قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده مقام معظم رهبری در استان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران و مسؤولان دستگاه‌های مختلف استان حضور داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در این مراسم گفت: مرحوم تابش عمر خود را در راه خدمت به محرومان و نیازمندان صرف کرد و راه مولا و مقتدای خویش امام علی(ع) را در کمک به محرومان در پیش گرفت.

دری‌نجف‌آبادی افزود: مرحوم تابش با خدمات ارزشمندی که به نیازمندان ارائه می‌داد، لبخند رضایت را بر لبان محرومان هدیه می‌بخشید.

وی با بیان اینکه تابش از جمله مدیر پاکدست و توانمندی بود که سال‌ها عمر خود را در راه خدمت به خلق خدا صرف کرد، ادامه داد:  مرحوم تابش در هنگام بروز سیل، زلزله و بلایای طبیعی  کمک بسیاری به آسیب‌دیدگان این بلایا در استان‌های مختلف کرد و قطعاً این کمک‌ها و تلاش‌ها توشه آخرت او خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: در جامعه اسلامی مدیران باید با الگوگیری از امیرالمؤمنین(ع) به فکر خدمت به محرومان باشند و در راه رضایت آنان گام بردارند.

دری نجف‌آبادی در ادامه بر لزوم تلاش جدی دولت آینده برای رفع مشکلات تاکید کرد و ادامه داد: دولت آینده باید با رویکردی جهادی و انقلابی در راستای حل مشکلات مردم گام برداشته و مشکلات مردم را کاهش دهد.

وی گفت: همه وظیفه داریم با وحدت و هم‌افزایی دولت آینده را در رفع این معضلات یاری رسانده و کمک کنیم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی از مسئولیت‌ در نظام اسلامی به عنوان فرصتی برای خدمت به مردم یاد کرد و بیان داشت: مدیرانی که به جای خدمت اسیر مادیات و حاشیه‌ها شوند، فردای قیامت باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه فرصت خدمت‌رسانی به مردم کوتاه است و باید قدر این فرصت را دانست، افزود: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی همواره قدرشناس مسئولین خدمتگزار بوده‌اند و مسوولان را برای انجام اقدامات بزرگ یاری داده‌اند.

وی رسالت بنیاد مسکن را رسالتی سخت و حساس دانست و گفت:  بازسازی، تعمیر و مرمت خانه‌های روستایی و ساخت منزل برای نیازمندان و راه‌اندازی نهضت خانه‌سازی برای مستضعفین  از جمله وظایف بنیاد مسکن است که از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

 امام جمعه اراک  با بیان اینکه بنیاد مسکن از نهادهای مقدسی است که از امام راحل به یادگار باقی مانده، تصریح کرد: این نهاد مقدس به عنوان نهادی جهادگر وظایف مهمی را بر عهده دارد که این وظایف چیزی جز عمران و آبادانی کشور نیست.

 علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سال ١٣٨۴ ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بر عهده داشت که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول