اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای ۷۰ کیلومتر کابل خود نگهدار برق تا پایان امسال در قروه

مدیر شرکت توزیع برق قروه از تبدیل بیش از ۲۸ هزار متر شبکه برق روستایی این شهرستان به کابل خود نگهدار خبر داد و گفت: تا پایان سالجاری ۷۰ هزار متر کابل خود نگهدار در شبکه توزیع برق قروه اجرایی شود

اجرای ۷۰ کیلومتر کابل خود نگهدار برق تا پایان امسال در قروه

فرهاد میمنت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا و تلاش کارکنان اجرایی شرکت توزیع برق قروه، خدمت‌رسانی به مشترکان شرکت توزیع برق متوقف نشده است و ۲۸هزار و ۲۸۴ متر از شبکه انتقال برق در ۱۴ روستای قروه به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

وی به اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سالجاری ۷۰ هزار متر کابل خود نگهدار در شبکه توزیع برق قروه اجرایی شود، تصریح کرد: مزایای کابل خودنگهدار، افزایش پایداری شبکه در مقابل خطاهای ناشی از وزش باد و طوفان، مقرون به صرفه بودن،کاهش سرقت،کاهش هزینه‌های نگهداری و استفاده در معابر غیره قابل دسترس را به همراه دارد.

وی در ادامه افزود: طرح کابل خودنگهدار در روستاهای زرین آباد، سلطان آباد،گنداب سفلی،داش بلاِغ، یلغوزآغاج، زرینه، گنجی، پیرباباعلی، قاملو، عبدل آباد، ضله جوب، معصوم آباد، دیوزند و چمقلو اجرا شده است و توسعه این طرح نیازمند همکاری دهیاران و بخشدران برای اجرای برنامه‌های شبکه توزیع برق است.

میمنت‌آبادی با اشاره به اینکه قروه رکوردار مصرف برق است اظهار داشت: به علت افزایش مصرف برق در روزهای اخیر شاهد خاموشی ۸۰ درصدی در سطح شهر و روستاهای قروه بودیم.

وی در پایان از مشترکان برق درخواست کرد، به منظور تامین برق مناطق حساس مانند بیمارستان و پمپاژهای آب شرب و …ضمن رعایت الگوهای مصرف در نظر گرفته شود،همچنین خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از کولرهای آبی با دور کند، تنظیم کولرهای گازی بر روی ۲۴ درجه و عدم استفاده از وسایل پر مصرف در ساعات پیک مصرف می‌توان کاهش قطعی برق را به همراه داشته است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول