اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

شیخ زاده:دلم خون است برای خوزستان/ مسئولان کاری کنند

مجری مسابقه «ایران» گفت: مردم خوزستان در دفاع مقدس حضور داشتند و از سرزمین ما دفاع کردند و تمام سرمایه های شهرهای کلان ما با پول نفت خوزستان ساخته می شود و واقعا حقشان این نیست.

شیخ زاده:دلم خون است برای خوزستان/ مسئولان کاری کنند

«سعید شیخ زاده» مجری مسابقه «ایران» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،‌گفت: ما عادت کردیم با یک همدردی صورت مسئله را پاک کنیم و در چنین شرایطی مردم باید از مسئولین بخواهند تا کاری کنند و نباشد که روزی خوزستان به چنین روزی بیفتد.

وی ادامه داد: دلم خون است برای خوزستان که چرا باید مردم خوزستان شرایط اولیه یک زندگی معمولی را نداشته باشند در صورتیکه خوزستان حقش بیشتر از همه جای ایران است.

این مجری در ادامه بیان داشت: مردم خوزستان در دفاع مقدس حضور داشتند و از سرزمین ما دفاع کردند و تمام سرمایه های شهرهای کلان ما با پول نفت خوزستان ساخته می شود و واقعا حقشان این نیست. امیدوارم مسئولان زودتر به راه حلی ماندگار و درست برسند تا هموطنانمان از این مشکلات رهایی یابند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول