اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

4000 دانش‌آموز دبستانی چهارمحال و بختیاری در دوره‌های جبرانی تابستانه

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت:۴ هزار دانش‌آموز ساکن مناطق محروم و حاشیه شهرهای استان برای استفاده از دوره جبرانی تابستان کلاس‌بندی شدند.

4000 دانش‌آموز دبستانی چهارمحال و بختیاری در دوره‌های جبرانی تابستانه

محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین آموزش و پرورش، بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان دوره جبرانی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: تعداد ۵۰۰ معلم که ۳۵۰ نفر از آن‌ها دانشجوی فرهنگی و مابقی معلم بسیجی هستند در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: تعداد ۴ هزار دانش‌آموز در مناطق محروم لردگان، خانمیرزا، فلارد، اردل، میانکوه، منطقه عشایری کوهرنگ، حاشیه شهر شهرکرد، شهرک الهیه بروجن و منظریه کلاس‌بندی شده‌اند که این کلاس‌ها تماما به صورت رایگان برگزار می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان دبستانی که در امتحانات خردادماه نمره قابل قبول را کسب نکرده‌اند در این دوره شرکت می‌کنند و این کلاس‌های جبرانی تا هفته اول شهریورماه ادامه دارد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بیشتر کلاس‌ها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه که مدارس باز هستند برگزار می‌شود و علاوه بر آموزش دروس فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی همچون قرآن و نقاشی نیز در این دوره انجام می‌شود.

وی توضیح داد: آخرین گزارش موصوله حاکی از استقبال دانش‌آموزان از این طرح بوده است و بعد از برگزاری کلاس‌ها نیز مجدد آزمون ارزیایی از دانش‌آموزان گرفته می‌شود.

محمدی با بیان اینکه در این طرح علاوه بر آموزش به دانش‌آموزان به دنبال توانمند کردن دانشجو معلمانی که امسال و یا سال آینده وارد مدارس می‌شوند هستیم تا به طور واقعی درگیر درس و کلاس و مدرسه شوند، افزود: همچنین ۵۰ راهبر آموزشی بر کار دانشجو معلمان نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول