اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

جدول پخش اجراهای جشنواره موسیقی ایلام/ از آواز «هوره» هزاره پیش از میلاد تا رسیتال پیانو

جدول پخش اجراهای جشنواره موسیقی ایلام منتشر شد و مخاطبان می‌توانند براساس زمانبندی مشخص شده در جدول، به صورت رایگان اجرا‌ها را مشاهده کنند.

جدول پخش اجراهای جشنواره موسیقی ایلام/ از آواز «هوره» هزاره پیش از میلاد تا رسیتال پیانو

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام با محورهای موسیقی دستگاهی ایران (گروه نوازی – تکنوازی)، موسیقی بومی و محلی استان ایلام (گروه نوازی – تکنوازی)،موسیقی کلاسیک جهانی (تکنوازی) و در بخش های گروه نوازی (رقابتی)، آفرینش خلاقانه در تکنوازی (غیررقابتی) و اجرا و تجلیل از پیشکسوتان (جنبی)برگزار می شود.

با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در ایلام و محدودیت های حضور مخاطبان در سالن های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد استانی کرونا، با تصمیم شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره موسیقی استان، اجراهای این دوره جشنواره به صورت مجازی پخش می شود.
این فستیوال به مدت ۹ روز از روز دوشنبه ۴ مردادماه لغایت سه شنبه ۱۲ مردادماه برگزار خواهد شد.

برهمین اساس، صفحات مجازی انجمن موسیقی ایلام، جشنواره موسیقی ایلام و ایلام هنری به عنوان بستر‌های پخش مجازی معرفی شده اند و مخاطبان می‌توانند براساس زمانبندی مشخص شده در جدول، به صورت رایگان اجرا‌ها را مشاهده کنند.
این مجموعه از اجرا‌ها به صورت  از پیش ضبط شده توسط انجمن موسیقی ایلام با مشارکت انجمن موسیقی ایرانئ ، دفتر موسیقی و اداره کل ارشاد استان ایلام برگزار می‌شود.

اجراهای رویداد موسیقایی ایلام دارای تنوع و طیفی گسترده از اجرای آوازهای اعجاب انگیز «هوره» با قدمت هزاره های پیش از میلاد تا رسیتال پیانو و موسیقی کلاسیک ایرانی و غربی را در خود جای داده و پیش روی مخاطبین و علاقمندان قرار می دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول