اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتقادیک نماینده از تداوم واردات برنج خارجی/ با اظهارات جهانگیری، گرانی فولاد و سیمان طبیعی است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تداوم واردات برنج خارجی و تبلیغ آن در صدا و سیما با وجود قرار داشتن در فصل برداشت انتقاد کرد.

انتقادیک نماینده از تداوم واردات برنج خارجی/ با اظهارات جهانگیری، گرانی فولاد و سیمان طبیعی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به تداوم واردات برنج در فصل برداشت اظهار داشت: بر اساس قانون سه ماه قبل و سه ماه بعد از فصل برداشت، واردات برنج خارجی ممنوع است، اما صدا و سیما همچنان واردات برنج را تبلیغ می‌کند و این به ضرر کشاورزان است.

وی همچنین با اشاره به گرانی فولاد و سیمان گفت: وقتی معاون اول رئیس جمهور می‌گوید که به خاطر کمبود برق این صنایع را تعطیل کنند، مشخص است که این محصولات کمیاب می‌شوند و این بلاها سر مردم می‌آید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه در خصوص لایحه نظام رتبه بندی معلمان اظهار داشت: انتظار بود لایحه کارشناسی شده‌ای از سوی دولت ارائه می‌شد که نشد و همکاران ما در مجلس نیز در تصویب آن عجله کردند و لذا انتظارات عجیبی در بیرون مجلس در بین فرهنگیان ایجاد شده است.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه این لایحه می‌توانست یک نوع تحول ایجاد کند اما فرهنگیان به شدت از آن گلایه دارند، تصریح کرد: اگر تا مهرماه کار اساسی در این باره نشود، مجلس دچار مشکل خواهد شد و باید پاسخگوی معلمان باشد.

وی همچنین اضافه کرد: در بخش حقوق و دستمزد کشور دچار بحران شده و هم مجلس اشتباه کرده و هم دولت دچار مشکل شده است و این موضوع به بدنه اجتماع نیز سرایت کرده که باید چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول