اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بدهی جمهوری آذربایجان به ایران درباره سد خداآفرین تعیین تکلیف شود

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس خواستار تعیین تکلیف میزان و نحوه پرداخت بدهی جمهوری آذربایجان به کشورمان در جریان احداث سد خداآفرین شد.

بدهی جمهوری آذربایجان به ایران درباره سد خداآفرین تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی به وزاری نیرو و امور خارجه اظهار داشت: چرا میزان بدهی جمهوری آذربایجان در جریان مشارکت در سد خداآفرین را تعیین تکلیف نمی‌کنید و مکانیزم دریافت طلب ایران از این کشور را مشخص نمی‌کنید؟!

وی تأکید کرد: باید میزان و نحوه دریافت این بدهی مشخص شود و بدون این کار واگذاری ضلع شمالی سد خداآفرین به جمهوری آذربایجان از نظر ما فاقد وجاهت قانونی است.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس همچنین در بخش دیگری تذکر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: وضعیت راههای سه گانه حوزه انتخابیه ما نابسامان است و وزارت راه مدعی است که منابع لازم در اختیار استانداری است و آنجا باید هزینه شود. اگر این ادعا درست است وزارت راه را منحل کنید تا حداقل هزینه‌های آن گریبانگیر کشور نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول