اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

2 میلیاردریال برای اجرای کمپ‌گردشگری سدسورال دهگلان اختصاص یافت

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دهگلان از اختصاص مبلغ 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان برای انجام طرح مطالعاتی کمپ‌گردشگری سد سورال در این شهرستان خبر داد.

2 میلیاردریال برای اجرای کمپ‌گردشگری سدسورال دهگلان اختصاص یافت

بهزاد غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با توجه به اهمیت منطقه‌نمونه گردشگری سدسورال و نیاز به انجام طرح مطالعاتی اجرای کمپ‌گردشگری در این منطقه، مبلغ 2 میلیارد ریال برای انجام این طرح مصوب شد.

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دهگلان به آغاز عملیات اجرایی آسفالت روستاهای هدف گردشگری گزگزاره‌علیا و سفلی، رامول و منطقه‌نمونه گردشگری سدسورال اشاره کرد و افزود: آسفالت این مسیر علاوه بر رونق گردشگری، موجب رونق بخش کشاورزی در این منطقه می‌شود که امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی و حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه بکر و زیبا طرح‌های مختلف گردشگری نیز اجرا شود.

وی اضافه کرد: 500 میلیون‌ ریال برای تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی دهگلان اختصاص پیدا کرده که امیدواریم این اعتبار زمینه را برای برگزاری بهتر دوره‌های صنایع‌دستی و رونق این بخش در این شهرستان فراهم آورد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول