اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بدری: وزرا در روزهای پایانی دولت دوازدهم و گرانی‌های اخیر، خودرا به بی‌خیالی زده‌اند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به گرانی میوه، میلگرد، میوه، سیمان نان و کالاهای اساسی گفت:‌متأسفانه اواخر دولت دوازدهم ، وزرا خودشان را به بی‌خیالی زده‌اند.

بدری: وزرا در روزهای پایانی دولت دوازدهم و گرانی‌های اخیر، خودرا به بی‌خیالی زده‌اند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 4 مرداد)‌در جلسه علنی مجلس و در تذکری اظهار داشت: متأسفانه اواخر عمر فعالیت دولت دوازدهم وزرا خودشان را به بی‌خیالی زده‌اند این در حالی است که ما هم اکنون شاهد افزایش قیمت میوه، میلگرد، سیمان، نان و ... هستیم این در حالی است که قیمت میوه به صورت نیم‌کیلویی در مغازه‌ها درج می شود.

وی افزود:‌ سیمان هم اکنون به کیسه‌ای بیش از 100 هزار تومان رسیده است البته در بازار هم پیدا نمی‌شود این در حالی است که بر اساس اظهارات مسؤولین مربوطه 15 تا 20 نفر دلال در بازار سیمان تعیین‌کننده هستند؛ تولید سیمان بیش از نیاز داخلی است و مشخص نیست چرا سیمان گران شده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران تصریح کرد: باید پیش‌بینی دقیق و مطالعات مناسبی درباره اقلیم کشور و بارش‌ها داشته باشیم و پیشنهاد می‌کنم مرکز پژوهش‌های مرکز با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و کمک از کارشناسان خارجی مطالعات بسیار دقیقی در این باره داشته باشند.

بدری گفت: من پیشنهاد دارم برای انتقال آب از دریای خزر به دریای عمان و خلیج‌‌فارس کانالی ویژه احداث شود این در حالی است که ارتفاع از شمال تا جنوب ایران بیش از 20 متر فاصله دارد.

وی گفت: 300 طرح هم اکنون در اولویت اعلام وصول از سوی هیأت رئیسه است در صورتی که مسائل مهی در کشور داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول