اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توزیع ماهانه ۵۹۸ تن آرد در «نهبندان»/ احداث میدان ورودی شهر «شوسف»

فرماندار نهبندان از توزیع ماهانه ۵۹۸ تن آرد در نهبندان خبر داد و گفت: افزایش سهم نان در سبد خانوارها به دلیل هزینه‌های سنگین سایر اقلام و مصارف غیرانسانی دلیل کمبود آرد است.

توزیع ماهانه ۵۹۸ تن آرد در «نهبندان»/ احداث میدان ورودی شهر «شوسف»

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مجید بیکی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر شوسف، اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که در روستاها و شهرهای با جمعیت پایین به صورت مستمر انجام شده، ساخت مسکن برای افراد کم درآمد بوده است لذا شوراها باید از همه ظرفیت‌ها به نفع مردم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در شهر شوسف انجام شده، بیان داشت: با انجام کارهای گروهی و خردجمعی، دست‌یابی به موفقیت در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها و رضایت‌مندی مردم افزایش یافته است.

فرماندار نهبندان یادآور شد: انتخابات ۱۴۰۰ علی‌رغم همه محدودیت‌ها و مشکلات، با مشارکت بالای مردم در شهرستان و استان رقم خورد به نحوی که در انتخابات ریاست جمهوری ۸۵ درصد و در انتخابات شوراها ۷۶ درصد میزان مشارکت داشته‌ایم.

بیکی تصریح کرد: اعتبارات شهرداری شوسف را امسال در کمیته برنامه‌ریزی افزایش دادیم تا در دوره جدید اقدامات شایسته و بایسته‌ای را انجام دهند.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار علاوه بر اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی در اختیار شهرداری شوسف قرار دادیم که در احداث پارک‌ها و امکانات تفریحی هزینه می‌شود، گفت: برای میدان ورودی شهر شوسف پیگیری‌های زیادی انجام شد، کمیته های بازدید تشکیل و میدان ورودی شهر شوسف مصوب شورای ترافیک استان و شهرستان شد و با بیش از ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قرارداد منعقد شد که در حال انجام است.

فرماندار نهبندان در خصوص تقاضای آرد در شهرستان، تبیین کرد: براساس سرشماری سال ۹۵، جمعیت شهرستان ۵۱ هزار و ۴۴۹ نفر است اما جمعیت حال حاضر ۵۴ هزار نفر است که ۳ هزار نفر افزایش جمعیت داشته‌ایم لذا سهمیه آرد براساس ۵۴ هزار نفر در شهرستان در حال توزیع است لذا کمبودی نباید داشته باشیم.

بیکی افزایش سهم نان در سبد خانوارها به دلیل هزینه‌های سنگین سایر اقلام و مصارف غیرانسانی را دلیل کمبود آرد عنوان کرد و ادامه داد: در شهرستان نهبندان ۵۹۸ تن آرد ماهانه توزیع می‌شود.

وی از خلع ید زمین‌های واگذار شده به متقاضیان مجتمع دامداری اطلس شوسف در صورت عدم ساخت خبر داد و گفت: مزایده زمین‌های تجاری شهر شوسف در صورت تقاضا و مساعدت بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

فرماندار نهبندان در پایان با بیان اینکه ادارات و نمایندگی‌های شهر  شوسف به تعداد متناسب وجود دارد، خاطرنشان کرد: مشکلات و محدودیت‌هایی در شهر شوسف است اما خواسته‌ها و نیازهای مردم براساس ظرفیت و اعتبارات موجود، رفع و امید آفرینی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول